  • Data: 2002-07-12 06:57:23
    Temat: Re: BANKU SZUKAM
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@p...onet.pl> wrote ...
    > 1. Wypłacasz gotówkę z bankomatów Citibanku na całym świecie bez
    prowizji.ki

    Bzdura, wysoki kurs przeliczania zlotowka-euro stanowi "prowizje" i to nie
    mala. Gdyby w Polsce waluta bylo Euro, i gdy mozna z bankomatu Citbank w
    niemczech wyciagac kase bez zadnych oplat to wtedy byloby to prawda ale tak
    to tylko pobozne zyczenia...

    > 2. Masz tylko jeden rachunek bankowy, a nie osobne dla każdego kraju.

    Totalna bzdura, jesli koles ow dostaje stypendium z niemiec to wtedy na
    polski citibank (bank handlowy, hehe) mu stypendiodawacy NIE PRZELEJA. wiem
    bo sam mialem stypendium w niemczech i mi kazali w dresdner banku zalozyc
    konto w niemczech.

    Citibank w Polsce to dziki bank handlowy - nie to samo co Citibank np. w
    Niemczech...