  • 1. Data: 2002-04-23 15:09:33
    Temat: BANK SLASKI-ING-CO WYBRAC
    Od: "news.ikp.pl" <r...@w...pl>

    Czesc

    zdecydowalem sie na ROR ING-SLASKIM, na co warto sie zdecydowac, czego nie
    brac, czy fakt ubezpieczenia sie w III filarze w ING daje jakis dodatkowy
    plus.

    pozdrawiam
    Rysiek

  • 2. Data: 2002-04-23 16:38:41
    Temat: Re: BANK SLASKI-ING-CO WYBRAC
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > zdecydowalem sie na ROR ING-SLASKIM, na co warto sie zdecydowac, czego nie
    brac,

    To zależy czego szukasz - kart, umowy debetowej, dużo przelewów?
    Możesz wziąć konto studenckie czy nie?
    Np. konto standard II taryfa sprawdza się do rozliczeń i płatności. Za 7 zł
    masz darmowe przelewy przez inet.

    > czy fakt ubezpieczenia sie w III filarze w ING daje jakis dodatkowy
    > plus.

    nie daje żadnych przywilejów - ja przynajmniej nic o nim nie wiem.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-04-24 05:27:29
    Od: "Leszek Olech" <l...@p...onet.pl>

    "news.ikp.pl" <r...@w...pl> wrote...
> [...]
    nie
    > brac, czy fakt ubezpieczenia sie w III filarze w ING daje jakis

    Nie ma plusow z ubezp w III F. jesli chodzi o konto. Jesli bedziesz bral
    kredyt, to wowczas zaplacisz BSK nizsza prowizje.
    Jesli nie zalezy ci na ubezpieczeniu NW do konta, to wez zwykle. Najlepiej
    porownaj sobie oplaty dla roznych typow kont
    http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/tab_det.pdf
    i sam stwierdzisz ktore
    bezplatne opcje warto otrzymac za wyzsza oplate miesieczna. Nic o sobie
    nie napisales (wiek, student czy nie, zarobki, itp). Konta komfort czy
    'wyzszych' nie dostaniesz na dluzej jesli nie masz odpowiednich wplywow na
    konto. W standardzie (bez deklaracji wplywow) nie masz NW ale w studenckim
    JEST dla zachety.

    Leszek
    ------------------------------
    Aby odpowiedziec usun ns z mojego adresu

  • 4. Data: 2002-04-28 14:45:46
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > nie daje żadnych przywilejów - ja przynajmniej nic o nim nie wiem.
    >
    > Bogdan

    Dla ubezpieczonych w NN Bank Śląski ma specjalne karty kredytowe. Nie znam
    obecnej szczegółowej oferty, bo dawno się tym nie interesowałem. Kiedyś, gdy o to
    pytałem, w banku mało kto wiedział, że jest taka karta. Nie wiem, czy obecnie nie
    lepiej będzie o szczegóły spytać agenta ubezpieczeniowego - mój zna tą kartę i nawet
    niedawno chciał mi o niej opowiadać, więc może i inni agenci zajmują się nią.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-04-28 15:28:38
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > "news.ikp.pl" <r...@w...pl> wrote...

    > nie
    > dodatkowy
    > Jesli tylko Twoje wpływy na to Ci pozwola namawiam na konto Prestiż/za
    bodajze 18-20 zł./W zamian otrzymujesz;
    -wypłaty ze wszystkich krajowych bankomatów-gratis
    -przelewy i inne delicje-gratis
    -ubezpieczenie w Warcie na NNW na kwotę 15 tys.zł
    >Nie myl III filaru z ubezpieczeniem NNW
    pozdrawiam
    mkzk

  • 6. Data: 2002-04-28 18:23:35
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "news.ikp.pl" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    czy fakt ubezpieczenia sie w III filarze w ING daje jakis dodatkowy
    > plus.

    A co to jest 3 filar ING ? Ubezpieczenie na życie w Nationale Nederlanden ?
    czy coś innego ?
    Bo PPE oni chyba nie mają

  • 7. Data: 2002-04-28 19:28:35
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Odradzam BSK wierz mi są lepsze oferty na rynku - miałem ROR w BSK ale to już
    historia a i jak pojedziesz za granicę to się nie zdziw jak nie zadziała Ci ich
    karta.