  • 31. Data: 2002-08-19 09:19:10
    Temat: Re: Autoryzacjew w PosCardach ;)
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    MK napisał(a):

    > Jesli znacie karty dzialajace wciaz normalnie to prosze o namiary :).
    jak po slipie poznac ze byl autoryzowany?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 32. Data: 2002-08-19 10:03:36
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak po slipie poznac ze byl autoryzowany?

    Jesli byla autoryzacja to jest podany nuer autoryzacji ( w PolCardzie,
    Pekao, eService nad data u dolu slipa, BZWBK po prawej stronie pierwszy
    rzadek nad kwota)

    --
    JaKi

  • 33. Data: 2002-08-19 16:57:35
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:ajoa1m$7l0$1@news.tpi.pl...

    > 1/ PolCard
    > 2/ Pekao
    > 3/ BZWBK
    > 4/ eService

    nie widze POSu Citibanku - czy to zamierzona dyskryminacja?

    proponuje
    5/ Citibank

    -adrian

  • 34. Data: 2002-08-19 17:04:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 19 Aug 2002 18:57:35 +0200, "AK" <a...@w...pl> wrote:

    >nie widze POSu Citibanku - czy to zamierzona dyskryminacja?

    A to juz ruszylo na dobre, czy tylko pilotaz ? Gdzie te POSy mozna
    spotkac ?
    Sa firmowane logiem Citi czy BH ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 35. Data: 2002-08-19 18:38:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "AK" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie widze POSu Citibanku - czy to zamierzona dyskryminacja?

    Oczywiscie, ze nie. Przeciez nie moge dyskryminowac Citi ;). Po prostu
    osobiscie sie nie spotkalem z ich POSem i stad to przeoczenie.

    > proponuje
    > 5/ Citibank

    Bedzie :).

    Maciej

  • 36. Data: 2002-08-19 18:58:41
    Od: "amnesiac_wawa" <a...@Z...SPAMUpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Witek":

    > MC citka (lipiec) - na 15 - 10 autoryzowanych :( Te 5 nieautoryzowanych: 3
    > razy pos bzwbk, 2 pekao.

    AmEx (lipiec-sierpień): na 14 - 2 autoryzowane, wszystkie transakcje
    PolCard.

    amnesiac

  • 37. Data: 2002-08-19 21:13:06
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > A to juz ruszylo na dobre, czy tylko pilotaz ? Gdzie te POSy mozna
    > spotkac ?

    hmmm... wydaje mi sie, ze na dobre - zapraszam Wojtku do Wawy, nieopodal DC
    przy al. Jana Pawla II jest kiosk Polskiego Expressu, a w nim POS Citka :) -
    jak zobaczylem nalepki na szybie z logo Citi to poprosilem kolege o
    mozliwosc zaplacenia za niego ceny biletu :) placilem KK Citka zawrotna
    kwote 24 zeta i POS mi te transakcje zautoryzowal (!!!), a w przypadku Visy
    Citka zdarza sie to naprawde rzadko

    > Sa firmowane logiem Citi czy BH ?

    nalepki jak juz napisalem opatrzone logiem Citka - na POSie o ile dobrze
    pamietam byla nalepka mowiaca o BH, ale nie pamietam na 100% - przechodzac
    zajrze i dam znac.

    -adrian

  • 38. Data: 2002-08-19 21:20:00
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:ajrdum$p4n$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "AK" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie, ze nie. Przeciez nie moge dyskryminowac Citi ;). Po prostu
    > osobiscie sie nie spotkalem z ich POSem i stad to przeoczenie.

    ja rowniez przed 30 lipca nie mialem przyjemnosci, ale stalo sie -
    dostapilem zaszczytu (patrz post wyzej :)

    nadmienie, iz napisy na slipie to pomieszanie polskiego i angielskiego
    (typowe dla Citka)

    mamy tu takie kwiatki jak:

    Terminal I.d.:
    Merchant #:

    (to miedzynarodowy jezyk)

    ale nizej

    Data ważn:

    oraz

    INVOICE:

    oprocz tego podwojnie wydrukowany kod autoryzacji i stwierdzenie - cytuje
    "Zgadzam się na ociążenie mojego rachunku powyższa transakcja" - brak "ą" w
    ostatnich dwoch slowach mimo wczesniejszego wystapienia

    -adrian

  • 39. Data: 2002-08-19 22:04:38
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Wojtek Piecek wrote:

    > pekao zachowuje sie bardzo roznie, na stacjach zazwyczaj fl wyglada na
    > ustawiony na poziomie 10-20zl (na shelu), na statoilu raczej podobnie
    > (tzn. tutaj _kazda_ jest online).

    Płaciłem wczoraj jajecznicą na Statoilu 4,99 i poszło bez autoryzacji
    (POS Pekao).

    pzdr

    Tomek

  • 40. Data: 2002-08-20 06:37:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 12:04:38AM +0200, Tomasz Staszewski wrote:

    > Płaciłem wczoraj jajecznicą na Statoilu 4,99 i poszło bez autoryzacji
    > (POS Pekao).

    Co potwierdza moje podejrzenia ;-)

    --

    --w