  • 21. Data: 2002-08-18 15:39:55
    Temat: Re: Autoryzacjew w PosCardach ;)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Aug 18, 2002 at 05:27:53PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > w kasie fiskalnej - a jakie ma to znaczenie?

    A skad wiesz ze jest to eservice? Skad masz pewnosc?

    Pytam sie powaznie, bo jedyne mi znane rozwiazania z kasa fiskalna to
    polcard.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-08-18 15:41:09
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A skad wiesz ze jest to eservice? Skad masz pewnosc?
    >
    > Pytam sie powaznie, bo jedyne mi znane rozwiazania z kasa fiskalna to
    > polcard.

    Ladnie wywalone PIN-pady z tekstem "witamy eService" i zmienione naklejki
    przy kasach na eService

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2002-08-18 15:43:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Aug 18, 2002 at 05:41:09PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Ladnie wywalone PIN-pady z tekstem "witamy eService" i zmienione naklejki
    > przy kasach na eService

    O! To sie juz nauczyli.

    To niezle o nich swiadczy, bzwbk czy pekaosa wciaz maja chyba z tym problemy.

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-08-18 15:48:30
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > To niezle o nich swiadczy, bzwbk czy pekaosa wciaz maja chyba z tym
    problemy.

    Hmmm wczesniej REAL byl obslugiwany (tez przez kasy fiskalne) przez Pekao.
    Wlasnie przejzalem wszytskie slipy i widze ze dopiero od ok 240 PLN za
    autoryzowane.

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2002-08-18 15:59:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Aug 18, 2002 at 05:48:30PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Hmmm wczesniej REAL byl obslugiwany (tez przez kasy fiskalne) przez Pekao.
    > Wlasnie przejzalem wszytskie slipy i widze ze dopiero od ok 240 PLN za
    > autoryzowane.

    Widac pekao nie bylo samo przekonane do kas fiskalnych, bo ja tego
    nigdy nie widzialem ;-)

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-08-18 16:21:31
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    ostatnia kolumna tyczy sie AmExa ;-) zapomnialem zmienic z MC

    pozdr

    JaKi

  • 27. Data: 2002-08-18 16:24:18
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ostatnia kolumna tyczy sie AmExa ;-) zapomnialem zmienic z MC
    upc mialo isc na priva ;-)

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2002-08-18 16:29:25
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > BTW czy BINy Electronicow zaczynaja sie od 5?

    A czy one sa juz wydawane?

    --
    JaKi

  • 29. Data: 2002-08-18 16:34:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > upc mialo isc na priva ;-)

    Dobrze, ze poszlo tu, bo poczte z tego konta odbieram bardzo, bardzo rzadko.
    To ze wzgledu na mase spamu :(.
    Dzieki :). Bardzo ciekawe i potwierdza ze z MC tzreba sie rozstac. Zaraz
    wezme sie do skryptu, zobaczymy jak to wyglada na szesza skale ;).

    Maciej

  • 30. Data: 2002-08-19 07:32:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał

    > szybki (nie kompletny) skrot: (od poczatku 01.07)
    >
    > MC - na 13 - 11 autoryzowanych

    MC citka (lipiec) - na 15 - 10 autoryzowanych :( Te 5 nieautoryzowanych: 3
    razy pos bzwbk, 2 pekao.

    pzd