  • 41. Data: 2023-11-14 18:50:37
    Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 14 listopada 2023 o 18:36:23 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

    > Ja to w ogóle nie rozumiem problemu. U mnie wygląda tak
    > https://www.fuw.edu.pl/~michalj/temp/obrazek.png
    > Zawsze tak wyglądało odkąd pamiętam. Karta się spłaca sama od lat.
    > Jak kliknę w "zarządzaj" to mógłbym anulować i tyle.

    Nice citek :)
    Zrób jeszcze screen jak to wygląda jak klikniesz "zarządzaj".
    Dla ustalenia uwagi - masz w citku jedną KK czy więcej?
    Nie zmieniałeś jej typu i/lub oni nie zmienili
    ci samowolnie, np. visa->mc?

  • 42. Data: 2023-11-14 19:51:22
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 14.11.2023 o 18:50, Dawid Rutkowski pisze:

    > Nice citek ?
    > Zrób jeszcze screen jak to wygląda jak klikniesz "zarządzaj".

    Screenu nie będzie. ?
    Tak jak pisałem, można anulować:

    "Szczegóły Twojego polecenia automatycznej spłaty karty

    Wybierz kartę, dla której chciałbyś anulować polecenie automatycznej
    spłaty karty"
    i mogę wybrać jedną kartę spośród jednej.

    > Dla ustalenia uwagi - masz w citku jedną KK czy więcej?

    Mam jedną kartę i jedno konto.

    > Nie zmieniałeś jej typu i/lub oni nie zmienili
    > ci samowolnie, np. visa->mc?

    Wymienili mi kiedyś na inny numer (wypowiadali starsze umowy bo miały
    korzystniejsze dla klientów odsetki, których i tak nie płacę...)
    Nie wiem, co to miałoby do rzeczy. Aktualną mam jedną i tylko ona jest
    do wyboru na tych stronach.

    MJ

  • 43. Data: 2023-11-15 12:30:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-11-14 o 18:36, Michał Jankowski pisze:

> [...]
    > Zawsze tak wyglądało odkąd pamiętam. Karta się spłaca sama od lat.
    > Jak kliknę w "zarządzaj" to mógłbym anulować i tyle.

    U mnie chyba wygląda tak samo i być może zawsze wyglądało tak samo - nie
    pamiętam bo mnie to nie interesowało.
    Problem wziął się tylko stąd, że Dawid stwierdził, że mu Citek sam z
    siebie wyłączył automatyczną spłatę.
    Dlatego chciałem sprawdzić jak to u mnie jest, ale z tego co widać w ST
    nie da się (według mnie) być pewnym.
    Gdzieś w parametrach karty nie ma ani słowa o tym, a w tym miejscu
    'skoro mam jedną kartę i tu mogę ustawić automatyczną spłatę to
    wychodziło by, że nie jest ustawiona'.

    Podejrzewam, że Dawidowi Citek nic nie zmienił, tylko z niejasności w ST
    on wywnioskował, że zmienił i wszedł i ustawił ponownie i po tym
    ustawieniu zmienił mu się wygląd w tym miejscu co uznał za
    potwierdzenie, że musiało być wyłączone skoro po włączeniu jest inaczej.
    Ale to tylko przypuszczenia.

    U mnie jest coś innego, ale nie mam czasu się doszukiwać.
    Niedługi czas przed początkiem tego wątku dostałem od nich jakiegoś
    maila, że jakaś zmiana warunków KK i, że coś tam do zatwierdzenia.
    W ST w poczcie też jest jakieś info, że w ST są do wglądu jakieś
    dokumenty do zapoznania się i zatwierdzenia. Trochę szukałem - nigdzie
    nie znalazłem nic skierowanego indywidualnie do mnie do przeczytania.
    P.G.

  • 44. Data: 2023-11-15 17:36:35
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 15.11.2023 o 12:30, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    > dokumenty do zapoznania się i zatwierdzenia. Trochę szukałem - nigdzie
    > nie znalazłem nic skierowanego indywidualnie do mnie do przeczytania.

    Wchodziłeś w "moje dokumenty" (obok "moich wiadomości"...)?

    MJ

  • 45. Data: 2023-11-15 19:01:26
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-11-15 o 17:36, Michał Jankowski pisze:

    > Wchodziłeś w "moje dokumenty" (obok "moich wiadomości"...)?

    Tak. Wchodziłem.
    Według mnie nic tam nie było.
    Założyłem, że kiedyś, jak będę miał czas to się ich zapytam.
    Ale są w drugiej kolejności za ZUS do którego planuję w wolnej chwili
    zajrzeć.

    30-go, albo 31-go grudnia założyłem to konto co dostałem od nich pismo,
    że według ustawy każdy prowadzący DG musi mieć.
    Kiedyś tam przysłali mi maila, że coś tam do mnie napisali.
    Potem następnego, że jak nie zajrzę to uznają, że czytałem.
    Potem trzeciego, że uznali, że przeczytałem.
    Jakiś czas temu znów, że jest tam jakieś pismo, ale na razie dopiero
    pierwszy mail.
    To nie mogą do jasnej ciasnej wysłać mailem i np. napisać, że
    zaszyfrowali moim peselem, przecież go znają i teoretycznie to jest
    najtajnieszy numerek.

    W tym piśmie co w zeszłym roku dostałem nic nie było, że mam obowiązek
    zaglądać, ale mam w planie to kiedyś zrobić, tylko aktualnie jestem na
    3-im poziomie przerwań i już wiem, że nie dokończę aktualnego a jutro
    wchodzę na 4-y poziom, ale tylko na 1 dzień i mam szansę w tym tygodniu
    skończyć pierwszy etap poziomu 3-go. Potem muszę ustalić sobie zakres
    działań drugiej części poziomu 3-go i za jakieś 2 tygodnie, jak dobrze
    pójdzie wracam na poziom drugi.
    P.G

  • 46. Data: 2023-11-16 07:43:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-11-15 o 19:01, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > skończyć pierwszy etap poziomu 3-go. Potem muszę ustalić sobie zakres
    > działań drugiej części poziomu 3-go i za jakieś 2 tygodnie, jak dobrze

    Pewnie Ci wysłali informację o terminach składania korekt deklaracji.

    P.S.
    Wkrótce będzie gorzej, bo wejdą obowiązkowe e-doręczenia i każdą
    urzędową i firmową pocztę będziesz dostawał na skrzynkę elektryczną w
    nowym miejscu.

    --
    Pete

  • 47. Data: 2023-11-16 10:42:42
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-11-16 o 07:43, Pete pisze:

    > Wkrótce będzie gorzej, bo wejdą obowiązkowe e-doręczenia i każdą
    > urzędową i firmową pocztę będziesz dostawał na skrzynkę elektryczną w
    > nowym miejscu.

    Nie dziwię się ludziom którzy emigrują.
    P.G.

  • 48. Data: 2023-11-16 14:14:04
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 lis 2023 o 10:42, Piotr Gałka pisze:

    > Nie dziwię się ludziom którzy emigrują.

    Mnie zaś śmieszą proroctwa wieszczące likwidację polskiego
    państwa -- wspierającego ,,skomplikowanych'' ludzi... ;)
    (dzielących ZUSowy włos składkowy na 16 wzdłużnych części)

    Aby było jasne:
    a*(b*c)=(a*b)*c
    iloczyn stałych jest stałą
    a*b+a*c=a*(b+c)
    niezależnie od polityki czy religii, ale od dekad tych
    praw nie można zastosować w liczeniu ZUSowych składek...

    Próba nakłonienia do uproszczenia obliczeń spotyka się
    z hejtem -- rzekomo budzonym troską o biednych ludzi...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s