  • 1. Data: 2023-10-20 16:09:57
    Temat: Debilizmy żubra.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pisiorski bank - czyżby jedyny, w którym numer na "infolinię premium"
    jest taki sam jak na "zwyczajną"?
    Do tego podstawia jako domyślne konto do przelewów konto
    oszczędnościowe, a nie ROR, co kosztowało mnie 11zł - infolinka odsyła do wyjaśnienia
    do oddziału.
    A i tak muszę się tam udać, bo nie mam możliwości zamówienia
    sobie debetówki - jestem "niezweryfikowany" i "nie mogę korzystać
    ze wszystkich funkcji peopay/pekao24".
    Dziwne, że wniosek o kredytówkę się włącza...
    I dziwne, że przecież jak robiliśmy dla mnie pełnomocnictwo
    to specjalnie jechaliśmy z tatą do oddziału,
    gdzie dawałem do sprawdzenia dowód.
    Echh, pewnie się zemściło to, że już kiedyś klientem żubra byłem.
    Jak widać lepiej trzymać się od nich z daleka.

    Jak również przemiłe jest to, że infolinka praktycznie nic nie może - debetówkę
    można albo zamówić sobie samodzielnie przez net lub apkę,
    albo w oddziale. To po co oni tam na tych słuchawkach wiszą?

    Czas będzie odwiedzić mój ulubiony marmur, w którym był jakiś czas temu napad i
    strzelanina. Znajomy był tam wtedy w środku z małym dzieckiem...
    A myśmy potem widzieli porzucony napadowy samochód na parkingu.
    Ja mam mniej wystrzałowe wspomnienia, ale równie mocne - tam pierwszy
    raz widziałem jak klient załatwiał sprawy związane z hipoteką dosłownie klęcząc na
    kolanach...
    A pani, z którą umówił mnie system na konkretną godzinę, siedziała sobie w kasie.
    Wolałem jej stamtąd nie wyciągać, bo o 9:00:30 kolejka już zaczęła
    walić w drzwi - dobrze, że to nie ameryka i ochrona nie zaczęła od razu strzelać...

  • 2. Data: 2023-10-20 16:56:08
    Temat: Re: Debilizmy żubra.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Oct 2023 07:09:57 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
    > Pisiorski bank - czyżby jedyny, w którym numer na "infolinię premium"
    > jest taki sam jak na "zwyczajną"?

    Ale przeciez jest wiecej pisorskich banków - PKO BP, Alior, Pocztowy.

    Plus oczywiscie NBP, BOŚ, BGK.

> [...]
    > ze wszystkich funkcji peopay/pekao24".
    > Dziwne, że wniosek o kredytówkę się włącza...

    Załozą, ale nie wydadzą :-)
    Tyko opłaty będą popbierać :-)

    > I dziwne, że przecież jak robiliśmy dla mnie pełnomocnictwo
    > to specjalnie jechaliśmy z tatą do oddziału,
    > gdzie dawałem do sprawdzenia dowód.

    A to chyba sie nie specjalnie przenosi na inne, poza tym mogło być

  • 3. Data: 2023-10-22 09:47:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 22 października 2023 o 00:22:22 UTC+2 Eneuel napisał(a):
    > Dawid Rutkowski opowiada horrory...
    >
    > Tedy widzę, że Bóg mnie nie opuścił, gdy bodajże w maju chciałem
    > zawrzeć umowę z tym bankiem...

    No, ostatnią umowę wspominam nie tak źle,
    co prawda pani w marmurze nie umiała
    mi zrobić promocji, ale panie w małym
    oddziale na Ursynowie potrafiły - i jeszcze
    zamiast stówki wisienek (a to cenna stówka,
    pierwsze wiśniebw żubrze ever) dostałem dwie :)
    I jeszcze mam odpowiedź na reklamację,
    że tak ma być :D
    Co przypomniało mi o tym fajnym oddziale,
    ale wygląda na to, że go pisowskie łobuzy
    zlikwidowały :(
    Muszę iść zobaczyć co tam teraz jest.
    I rzucić okiem czy są jakieś nowe wiśnie.

  • 4. Data: 2023-10-22 18:50:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Czytam sobie regulamin promo i nagle zaskok - normalnie żubr chce być apple'm:
    "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Żubra 1, 01-066
    Warszawa",
    od 2.X.2023.
    Akurat biurowiec całkiem miły, nowiutki, z fajnym i ogólnodostępnym tarasem widokowym
    na dachu.
    Ale z tą ulicą to ciekawe jak załatwili.

  • 5. Data: 2023-10-22 19:00:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    widokowym na dachu.
    > Ale z tą ulicą to ciekawe jak załatwili.

    Pewnie wynajeli biuro, i "przenieśli" tam siedzibę.

    O:
    https://www.pekao.com.pl/o-banku/aktualnosci/e59304e
    b-5eff-4934-9829-7599fec0d5d4/zmiana-adresu-siedziby
    -banku.html

    KJ

  • 6. Data: 2023-10-22 20:10:37
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    niedziela, 22 października 2023 o 19:01:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Pewnie wynajeli biuro, i "przenieśli" tam siedzibę.

    Chodzi o to, że najpierw trzeba było "załatwić" ulicę Żubra:
    https://www.cashless.pl/13858-bank-pekao-ulica-zubra
    -1

  • 7. Data: 2023-10-22 21:01:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 22 października 2023 o 20:10:38 UTC+2 Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Chodzi o to, że najpierw trzeba było "załatwić" ulicę Żubra:
    > https://www.cashless.pl/13858-bank-pekao-ulica-zubra
    -1

    Dokładnie, bo nówka - a Warszawa pisiorska nie jest.
    Mapy google'a już o tej ulicy wiedzą (fajne zdjęcie, jak dziki zachód, który w sumie
    w tym miejscu
    do niedawna był), ale mapa.szukacz.pl jeszcze nie.

  • 8. Data: 2023-10-22 21:04:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Promo ostre - wymaganie założenia "na selfie" (z opcją "poprzez podstronę
    internetową" - konia z rzędem,
    kto znajdzie) - a we wniosku można sobie wybrać "weryfikacja w oddziale banku".
    I po promce by było.
    W sumie podobnie jak w citku - w regulaminie promocji wymagane dostarczenie
    "dokumentu dochodowego" - a we wniosku możliwy wybór karty bez dostarczania
    takich dokumentów - niższy limit, ale za to natychmiast, bez weryfikacji.

    Nie ma to jak gry komputerowe.
    Ostatnio niezłą było przedłużanie profilu zaufanego - pochowali jak tylko mogli.

  • 9. Data: 2023-10-22 21:06:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aha, filmiki zamiast deklarowanych (i odliczanych w apce) 6 minut, weryfikują mi się
    już 2h.
    Raczej przed jutrem się nie spodziewam.
    Zobaczymy jak się uda wycieczka do oddziału.
    Choć być może z promki wykluczy mnie aktywna umowa o bankowość elektroniczną.
    Zawsze pozostaje reklamacja - albo w ogóle dam sobie spokój z tym kontem.

  • 10. Data: 2023-10-22 21:21:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    -1

    > Dokładnie, bo nówka - a Warszawa pisiorska nie jest.

    Ale co to ma do rzeczy czy jest pisiorska?
    Rozumiem że przyszedł "ktoś", poprosił o nazwę ulicy i (zakładając, że już
    takiej nie było) to czemu mieli się nie zgodzić?[1]
    A nie wykluczam, że za taką zmianę to jeszcze jakaś kasa miastu wpadła.

    KJ

    [1] tak wiem, ze moja siła przebicia jest mniejsza niż takiego żubra.