    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Date: Wed, 15 Nov 2023 19:01:26 +0100
    <4...@g...com>
    <uhdka7$248$2$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <uho43o$m2a$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <6...@g...com>
    <uhoali$m2a$5$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <uivua2$83g$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <uj0ar4$9nb$1$michalj@news.chmurka.net>
    <uj29po$9cf$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <uj2rmv$vp6$1$michalj@news.chmurka.net>

    W dniu 2023-11-15 o 17:36, Michał Jankowski pisze:

    > Wchodziłeś w "moje dokumenty" (obok "moich wiadomości"...)?

    Tak. Wchodziłem.
    Według mnie nic tam nie było.
    Założyłem, że kiedyś, jak będę miał czas to się ich zapytam.
    Ale są w drugiej kolejności za ZUS do którego planuję w wolnej chwili
    zajrzeć.

    30-go, albo 31-go grudnia założyłem to konto co dostałem od nich pismo,
    że według ustawy każdy prowadzący DG musi mieć.
    Kiedyś tam przysłali mi maila, że coś tam do mnie napisali.
    Potem następnego, że jak nie zajrzę to uznają, że czytałem.
    Potem trzeciego, że uznali, że przeczytałem.
    Jakiś czas temu znów, że jest tam jakieś pismo, ale na razie dopiero
    pierwszy mail.
    To nie mogą do jasnej ciasnej wysłać mailem i np. napisać, że
    zaszyfrowali moim peselem, przecież go znają i teoretycznie to jest
    najtajnieszy numerek.

    W tym piśmie co w zeszłym roku dostałem nic nie było, że mam obowiązek
    zaglądać, ale mam w planie to kiedyś zrobić, tylko aktualnie jestem na
    3-im poziomie przerwań i już wiem, że nie dokończę aktualnego a jutro
    wchodzę na 4-y poziom, ale tylko na 1 dzień i mam szansę w tym tygodniu
    skończyć pierwszy etap poziomu 3-go. Potem muszę ustalić sobie zakres
    działań drugiej części poziomu 3-go i za jakieś 2 tygodnie, jak dobrze
    pójdzie wracam na poziom drugi.
    P.G