eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiArogancja w ING - nowa metoda autoryzacji... › Re: Arogancja w ING - nowa metoda autoryzacji...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tiscali.de
    !tiscali!newsfeed1.ip.tiscali.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!64.233.160.13
    4.MISMATCH!postnews.google.com!i12g2000prf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Arogancja w ING - nowa metoda autoryzacji...
    Date: Tue, 18 Mar 2008 17:13:49 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <8...@i...googlegroups.com>
    References: <frpg5c$84e$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: posting.google.com 1205885629 17095 127.0.0.1 (19 Mar 2008 00:13:49 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Mar 2008 00:13:49 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: i12g2000prf.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.20 (X11; Linux i686; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:441511
    [ ukryj nagłówki ]

    On 18 Mar, 23:36, "Dlugoletni Klient ING" <i...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > Czy LEGALNE jest aby Bank ING wprowadzal wymagania zwiazane z OBOWIAZKOWYM
    > posiadaniem dostepu do dodatkowych urzadzen (telefon komorkowy) czy uslug
    > (mozliwosc odbycia rozmowy telefonicznej) dla dotychczasowych uzytkownikow
    > systemu ING BankOnLine? ING ma procent od operatorow siecie GSM? A moze
    > zamiast komorki potrzebne bedzie czerwone Ferarri?
    >
    > pozdrawiam i zmieniam bank
    > Dlugoletni Klient ING

    Masz racje w 100%
    Jesli daliby alternatywe tokenowa lub listy hasel, to nie odcinaliby
    od uslug ludzi nie posiadajacych komorki.

    Ewentualnie przy oswiadczeniu, ze ni eposiadamy takiego telefonu
    powinni danego klienta obslugiwac w oddziale wg taryfy konta
    internetowego.

    Swiadczenie uslugi jest uzaleznione od zakupu przez klienta
    dodatkowego urzadzenia i to nie od prowadzacego konto (jak token) a
    trzeba znalezc firme trzecia.
    Cos nie gra - jesli chodzi o starych klientow a nie nowych wchodzacych
    na nowych warunkach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1