  • 1. Data: 2008-03-18 22:36:29
    Temat: Arogancja w ING - nowa metoda autoryzacji...
    Od: "Dlugoletni Klient ING" <i...@N...gazeta.pl>

    Jak zainteresowani wiedza ING wprowadza nowa metode autoryzacji tranzakcji
    wymagajaca dostepu do linii telefonicznej (rozmowa, sms).

    Metoda DOTYCZY WSZYSTKICH, bez wzgledu czy maja dostep... czy chca zmienic
    metode - nie ma mozliwosci wyboru - czy jestes 'starym' uzytkowniem systemu
    czy nowym.

    Totalna arogancja, brak szacunki i wrogosc w stosunku do dotychczasowych
    klientow.

    Czy LEGALNE jest aby Bank ING wprowadzal wymagania zwiazane z OBOWIAZKOWYM
    posiadaniem dostepu do dodatkowych urzadzen (telefon komorkowy) czy uslug
    (mozliwosc odbycia rozmowy telefonicznej) dla dotychczasowych uzytkownikow
    systemu ING BankOnLine? ING ma procent od operatorow siecie GSM? A moze
    zamiast komorki potrzebne bedzie czerwone Ferarri?

    pozdrawiam i zmieniam bank
    Dlugoletni Klient ING

  • 2. Data: 2008-03-18 23:14:27
    Temat: Re: Arogancja w ING - nowa metoda autoryzacji...
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Dlugoletni Klient ING" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:frpg5c$84e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > systemu ING BankOnLine? ING ma procent od operatorow siecie GSM? A moze
    > zamiast komorki potrzebne bedzie czerwone Ferarri?

    Rozumiem Twoją frustrację. Sam mimo nachalnej reklamy nie zmieniam haseł
    jednorazowych mBanku na smsowe. Dzięki czemu mam dostęp do konta w podróży.
    Zmień bank na jakiś bardziej globalny.
    Pozdrawiam,
    k.

  • 3. Data: 2008-03-19 00:05:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "kashmiri" >

    > Rozumiem Twoją frustrację. Sam mimo nachalnej reklamy nie zmieniam
    > haseł jednorazowych mBanku na smsowe. Dzięki czemu mam dostęp do konta
    > w podróży.

    ja tez pozostane uparcie przy starych haslach, poniewaz w ING jestem
    biernym uzytkownikiem - wlasciwie tylko sie loguje żeby znac stan
    srodkow na kartach przedplaconych lub KK MC.
    Na OKO też nie mam powodu nic zmieniac
    Zobaczymy co ze mna zrobią
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-03-19 00:13:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Mar, 23:36, "Dlugoletni Klient ING" <i...@N...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    > systemu ING BankOnLine? ING ma procent od operatorow siecie GSM? A moze
    > zamiast komorki potrzebne bedzie czerwone Ferarri?

    Masz racje w 100%
    Jesli daliby alternatywe tokenowa lub listy hasel, to nie odcinaliby
    od uslug ludzi nie posiadajacych komorki.

    Ewentualnie przy oswiadczeniu, ze ni eposiadamy takiego telefonu
    powinni danego klienta obslugiwac w oddziale wg taryfy konta
    internetowego.

    Swiadczenie uslugi jest uzaleznione od zakupu przez klienta
    dodatkowego urzadzenia i to nie od prowadzacego konto (jak token) a
    trzeba znalezc firme trzecia.
    Cos nie gra - jesli chodzi o starych klientow a nie nowych wchodzacych
    na nowych warunkach.

  • 5. Data: 2008-03-19 00:32:09
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > Jak zainteresowani wiedza ING wprowadza nowa metode autoryzacji tranzakcji
    > wymagajaca dostepu do linii telefonicznej (rozmowa, sms).

    Podobnie ja nie mam chęci do zmieniania sposobu autoryzacji. W mBanku ani
    nigdzie indziej nie zmieniłem na hasła sms i nie zamierzam tego robić. W ING
    zobaczymy co zrobią ze mną, sam nie zmienię. :-) Czasami przez OK'a jednak
    coś przepuszczam, zazwyczaj przez walutowe, więc jakoś to trzeba będzie
    rozwiązać. Ciężko mi będzie zrezygnować z ich OK, ale prędzej jednak
    zrezygnuję i przeniosę się z tym do Citi czy do BZWBK niż dam się
    sterroryzować hasłami sms. :-))

    To jest raczej błędne posunięcie ING, ale jeszcze mają czas aby się z niego
    wycofać.

    marekz

  • 6. Data: 2008-03-19 00:32:09
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

  • 7. Data: 2008-03-19 00:44:42
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie rozwiązać. Ciężko mi będzie zrezygnować z ich OK, ale prędzej
    > jednak zrezygnuję i przeniosę się z tym do Citi czy do BZWBK niż dam się

    W Citi też nie zrobisz przelewu bez autoryzacji, i to tak samo przez sms
    albo infolinkę. Tyle że tam autoryzowany jest odbiorca (= raz na wszystkie
    przelewy na dane konto), a nie konkretny przelew.

    Dla mnie nie ma to jak mBank + lista haseł. Albo jeszcze lepiej taki Halifax
    Bank w UK - masz dwa hasła: jedno do logowania (to zawsze możesz zmienić
    online) i drugie do potwierdzania transakcji (to możesz zmienić tylko przez
    operatora).

  • 8. Data: 2008-03-20 22:06:27
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    ROTFL ;-)))
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-03-20 22:20:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Mar, 23:06, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > ROTFL ;-)))
    > JaC
    >
    > -----

    A faktycznie :)))))

  • 10. Data: 2008-04-10 07:06:49
    Od: "Anna" <m...@g...pl>

    Zadam moze glupie pytanie: jak to dziala?