eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiArogancja w ING - nowa metoda autoryzacji... › Re: Arogancja w ING - nowa metoda autoryzacji...
  • Data: 2008-03-19 00:13:49
    Temat: Re: Arogancja w ING - nowa metoda autoryzacji...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 18 Mar, 23:36, "Dlugoletni Klient ING" <i...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > Czy LEGALNE jest aby Bank ING wprowadzal wymagania zwiazane z OBOWIAZKOWYM
    > posiadaniem dostepu do dodatkowych urzadzen (telefon komorkowy) czy uslug
    > (mozliwosc odbycia rozmowy telefonicznej) dla dotychczasowych uzytkownikow
    > systemu ING BankOnLine? ING ma procent od operatorow siecie GSM? A moze
    > zamiast komorki potrzebne bedzie czerwone Ferarri?
    >
    > pozdrawiam i zmieniam bank
    > Dlugoletni Klient ING

    Masz racje w 100%
    Jesli daliby alternatywe tokenowa lub listy hasel, to nie odcinaliby
    od uslug ludzi nie posiadajacych komorki.

    Ewentualnie przy oswiadczeniu, ze ni eposiadamy takiego telefonu
    powinni danego klienta obslugiwac w oddziale wg taryfy konta
    internetowego.

    Swiadczenie uslugi jest uzaleznione od zakupu przez klienta
    dodatkowego urzadzenia i to nie od prowadzacego konto (jak token) a
    trzeba znalezc firme trzecia.
    Cos nie gra - jesli chodzi o starych klientow a nie nowych wchodzacych
    na nowych warunkach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1