  • 1. Data: 2004-10-11 13:05:50
    Temat: Apel do przyszłych akcjonariuszy
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    Jako nowi akcjonariusze PKO proponuje wywalić na zbity pysk z pracy osobę
    który jest odpowiedzialna za taki system prywatyzacji.
    Przypuszczam że osoby ,które akcji nie kupiły też będą nas popierać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-11 13:08:29
    Temat: Re: Apel do przyszłych akcjonariuszy
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Jako nowi akcjonariusze PKO proponuje wywalić na zbity pysk z pracy osobę
    > który jest odpowiedzialna za taki system prywatyzacji.
    > Przypuszczam że osoby ,które akcji nie kupiły też będą nas popierać.

    Markus, wodzu, prowadz!

    strasznie sie podnieciles ta swoja lokata
    ile jeszcze crosspostow dzisiaj wyprodukujesz?

    kursor

  • 3. Data: 2004-10-11 13:10:34
    Od: "Markus" <A...@o...pl>

    > Markus, wodzu, prowadz!

    Może kiedyś w nastepnej kolejce.

    > strasznie sie podnieciles ta swoja lokata
    > ile jeszcze crosspostow dzisiaj wyprodukujesz?
    Myślę ze jeszcze góra 3-4 a co założyłeś się z kimś?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-11 13:16:17
    Od: "Bartekk" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Markus" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może kiedyś w nastepnej kolejce.

    > Myślę ze jeszcze góra 3-4 a co założyłeś się z kimś?

    ze mną się założył :) wyprodukuj jeszcze ponad 7 to wygram :)

  • 5. Data: 2004-10-11 13:24:27
    Od: "Apsik" <o...@w...pl>

    > Jako nowi akcjonariusze PKO proponuje wywalić na zbity pysk z pracy
    osobę
    > który jest odpowiedzialna za taki system prywatyzacji.
    Za to zamawiałeś akcje (do tego służy lokata) jak niemalże inwestor
    instytucjonalny, a nie kupczyłeś u jakiegoś tam maklerzyny, jak jakaś tam
    chołota.

  • 6. Data: 2004-10-11 13:25:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    In pl.biznes.banki Markus <A...@o...pl> wrote:

    > Przypuszczam że osoby ,które akcji nie kupiły też będą nas popierać.

    Czy mógłbyś zaprzestać łaskawie tego durnego crosspostowania i iść się...
    cieszyć (?) gdzie indziej?
    Dziękuję.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-10-11 15:29:14
    Od: "GrItZ" <g...@w...pl>

    > Jako nowi akcjonariusze PKO proponuje wywalić na zbity pysk z pracy osobę
    > który jest odpowiedzialna za taki system prywatyzacji.

    Heh, jak to pokazuja reklamy bedziesz mogl co najwyzej poprawic krawat
    ochroniazowi.

  • 8. Data: 2004-10-11 16:07:07
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Markus" <A...@o...pl> writes:

    > Jako nowi akcjonariusze PKO proponuje wywalić na zbity pysk z pracy osobę
    > który jest odpowiedzialna za taki system prywatyzacji.
    > Przypuszczam że osoby ,które akcji nie kupiły też będą nas popierać.

    Obawiam się, że nawet jak zbierzesz wszystkich drobnych akcjonariuszy,
    to i tak to będzie ułamek głosów dalece nie wystarczający do obalenia
    prezesa... A duzi akcjonariusze mogą mieć inne zdanie na temat tej
    prywatyzacji.

  • 9. Data: 2004-10-12 07:19:16
    Temat: Re: Apel do przyszlych akcjonariuszy
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/11/2004 3:05 PM, Markus wrote:

    > Jako nowi akcjonariusze PKO proponuje wywalić na zbity pysk z pracy osobę
    > który jest odpowiedzialna za taki system prywatyzacji.
    > Przypuszczam że osoby ,które akcji nie kupiły też będą nas popierać.

    No wiesz, jakby tu powiedzieć, by nie urazić.... o prywatyzacji może
    decydować właściciel lub w ogólności ktoś, kto posiada realną władzę np.
    rząd, armia, rada rewolucyjna etc. - a Ty, jak mniemam, chcesz sie
    dobrać do tyłka prezesowi? Chyba nie ten adres.

    Pzdr: Catbert

  • 10. Data: 2004-10-12 07:36:23
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > ze mną się założył :) wyprodukuj jeszcze ponad 7 to wygram :)

    i ja wygralem

    kursor