  • 1. Data: 2004-10-11 12:17:56
    Temat: pula wyczerpana, system zwieszony :D
    Od: majer <m...@n...v-lo.krakow.pl>

    No i skonczyly sie kolejki. Srednia wartosc lokat wyniosla ok. 17000 zl.
    wiec sami mozecie przeliczyc ilu osobom sie udalo - mnie niestety nie :/

    To byl news rzecznika PKO BP z ostatniej chwili z tnv24.
    Czyli zostaja nam domy maklerskie :)

    --
    Majer

  • 2. Data: 2004-10-11 12:49:43
    Temat: Re: pula wyczerpana, system zwieszony :D
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "majer" <m...@n...v-lo.krakow.pl> napisał w wiadomości
    > No i skonczyly sie kolejki. Srednia wartosc lokat wyniosla ok. 17000 zl.
    > wiec sami mozecie przeliczyc ilu osobom sie udalo - mnie niestety nie :/
    >
    > To byl news rzecznika PKO BP z ostatniej chwili z tnv24.

    Lokaty zalozylo 70tys osob. Masowa prywatyzacja. ROTFL. W czasach Banku
    slaskiego akcje kupilo prawie milion ludzi. A bank jakby nie patrzec
    wielekroc mniejszy...

    D.

  • 3. Data: 2004-10-11 15:28:59
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Lokaty zalozylo 70tys osob. Masowa prywatyzacja. ROTFL. W czasach Banku
    > slaskiego akcje kupilo prawie milion ludzi. A bank jakby nie patrzec
    > wielekroc mniejszy...

    Ponieważ jest to najrozsądniejszy komentarz dostępny w całej sieci do tej
    żenującej historii nikt już nie kontynuował wątku :-)
    Podpisuję się oboma ręcami !

    TomekD

  • 4. Data: 2004-10-11 17:01:51
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Ponieważ jest to najrozsądniejszy komentarz dostępny w całej sieci do tej
    > żenującej historii nikt już nie kontynuował wątku :-)
    > Podpisuję się oboma ręcami !
    >
    > TomekD

    nie pamietam, aby w przypadku Slaskiego byly jakies lokaty czy inne cuda,
    chciales akcje to szedles do DM i tam sie zapisywales,
    z PKO BP bedzie tak samo, te lokaty to wynalazek dla garstki (tylko po co to
    komu?),
    wszyscy inni zapisza sie na akcje w DM, bedzie redukcja to pewne, ale
    wszyscy, ktorzy
    sie zapisza akcje otrzymaja...........moze byc ich nawet i kilka milionow

    Bob

  • 5. Data: 2004-10-11 20:06:12
    Od: "Tapio" <t...@g...pl>

    > Czyli zostaja nam domy maklerskie :)

    Mi sie udalo podpisac lokate ale ma pytanie.
    Mimo ze juz kupilem lokate prywatyzacyjna to moge nadal kupic sobie akcje w
    domu maklerskim?
    I jak to dokladniej wyglada.
    Przychodze tam i mowie, ze chce kupic akcje za np. 20 000zl.
    I co wplacam tam te pieniadze i czekam do dnia zakonczenia sprzedazy tych
    akcji. Wtedy oni obliczaja ile przy[ada na jdna osobe i tyle mi daja?
    Zakladam ze reducja napewno bedzie i zalozmy ze bedzie to 50%. To w moim
    przypadku dostane akcji za 10 000 a drugie 10 000 dostanje spowrotem w
    gotowce?

    I jeszcze jedno. Czy redukcja bedzie zalezna od kwoty ktora wplace? Tzna
    kazdy dostanie o iles tam procent mniej akcji, czy wylicza oni ze na jedna
    osobe przypada iles tam akcji i tyle kazdy bedzie mogl dostac?
    Dzieki za odpowiedzi

  • 6. Data: 2004-10-11 20:50:20
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Bob napisał(a) w wiadomości: ...
    nie pamietam, aby w przypadku Slaskiego byly jakies lokaty czy inne cuda,
    >chciales akcje to szedles do DM i tam sie zapisywales,

    no to nie pamietasz. Zapisy na akcje BSK byly tylko w banku slaskim a nie w
    BM.

> [...]
    >wszyscy, ktorzy
    >sie zapisza akcje otrzymaja...........moze byc ich nawet i kilka milionow

    tyle to nie ma klientow DM :-)) Lokaty mogl zalozyc kzdy i to bylo
    pozytywne. Rachune\k inwestycyjny ma niewielu i bylby problem tyle duzo
    rachunkow zalozyc. To byla argumentacja za lokatami i byla ona sensowna. Ale
    dla 70tys osob jest bezensowna - oni spokojnie mogliby zalozyc konta w BM.
    Tylko wtedy nie mozna by sie pochwalic "masowa prywatyzacja". ROTFL.

    D.

  • 7. Data: 2004-10-12 06:26:07
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    begin 666

    On 2004-10-11, Dave <d...@o...pl> wrote:

    > Lokaty zalozylo 70tys osob. Masowa prywatyzacja. ROTFL. W czasach Banku
    > slaskiego akcje kupilo prawie milion ludzi. A bank jakby nie patrzec
    > wielekroc mniejszy...

    a tych slaskiego nie sprzedawali tylko po 3 przypadkiem ?

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 8. Data: 2004-10-12 06:54:03
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Jurgen" <J...@n...pl> napisał w wiadomości
    > begin 666

    > a tych slaskiego nie sprzedawali tylko po 3 przypadkiem ?

    Nadal mam 3 akcje Śląskiego. Wszyscy brali, to ja też :-)

    Witek

  • 9. Data: 2004-10-12 19:25:38
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > no to nie pamietasz. Zapisy na akcje BSK byly tylko w banku slaskim a nie

    Coś dziwnego jest z tą pamięcią bo pamiętam że stałem w kolejce biura
    maklerskiego ówczesnego Banku Zachodniego a udało mi się je w końcu kupić w
    prywatnym biurze bodajże Arabski @ Gaweł

    pozd
    as

  • 10. Data: 2004-10-12 19:51:42
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 12 Oct 2004 21:25:38 +0200, "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Coś dziwnego jest z tą pamięcią bo pamiętam że stałem w kolejce biura
    >maklerskiego ówczesnego Banku Zachodniego a udało mi się je w końcu kupić w
    >prywatnym biurze bodajże Arabski @ Gaweł

    Arabski i Gawor. Tez tam mialem rachunek. Fajne biuro bylo.
    Kilka lat temu wykupilo ich jednak PKO BP.

    G.