  • 11. Data: 2009-11-13 13:21:02
    Temat: Re: Antybelka
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-13 01:10, argothiel wrote:

    > U mnie działa:
    > http://tinyurl.com/preview.php

    Nie twierdzę, że nie (przeciwnie - wiem, że w przyzwoitych serwisach
    skracających zawsze jest możliwość wstępnego wyświetlenia), ale jest
    tyle tych serwisów i w każdym trochę inaczej - kto by to spamiętał...

    Więc uważam, że jeśli ktoś uważa za uprzejmość podanie linka
    skróconego, to nie będzie od rzeczy jak poda też taki, którego
    kliknięcie spowoduje tylko wyświetlenie adresu.
    Wtedy będzie to uprzejme i dla lubiących skracanie, i dla lubiących
    bezpieczeństwo.

    Pozdr.

    witrak()