  • 1. Data: 2009-11-12 10:23:59
    Temat: Koniec promocji na KO w Citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    oprocentowanie środków na koncie oszczędnościowym wraca do pierwotnego
    poziomu, zamiast 6.06% znowu 4.04%...

    dodatkowo oprocentowanie kasy na płatnym koncie super oszczędnościowym
    wyniesie 7,07%

    bank w swej wspaniałomyślności poinformował o tym doniosłym zdarzeniu
    sms-em ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-11-12 18:00:37
    Temat: Re: Koniec promocji na KO w Citi
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Lis, 11:23, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > wyniesie 7,07%
    >
    > bank w swej wspaniałomyślności poinformował o tym doniosłym zdarzeniu

    Co widzę sprawiło Ci niezmierną radość :) AVE Citi !

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-11-12 19:08:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co widzę sprawiło Ci niezmierną radość :) AVE Citi !
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    miałem jeszcze niedawno okrągłą sumkę na tym koncie, nawet klientem gold
    chcieli mnie zrobić, ale teraz raczej "wolne" środki tam już nie wrócą...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-11-12 20:25:51
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > dodatkowo oprocentowanie kasy na płatnym koncie super
    > oszczędnościowym wyniesie 7,07%

    może być bezpłatne

    --
    Pozdrowienia, Slawek

  • 5. Data: 2009-11-12 20:45:28
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > może być bezpłatne

    BTW czy wam też się wydaje z lektury TOiP, że mając jednocześnie Konto
    Oszczędnościowe i Konto SuperOszczędnościowe użyszkodnik ma prawo do:
    - jednego bezpłatnego przelewu miesięcznie z KAŻDEGo z tych kont
    - jednej bezpłatnej wypłaty w Oddziale z KAŻDEGo z tych kont
    ???
    Coś jakby 2 emaxy mbankowe...

    --
    Pozdrowienia, Slawek

  • 6. Data: 2009-11-12 21:04:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > może być bezpłatne

    przypomnisz warunek zwalniający (nie kojarzę)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-11-13 09:12:10
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > przypomnisz warunek zwalniający (nie kojarzę)?

    Pobory min 1k5 zł na konto miesiecznie lub 500zł obrotu bezgotówkowego kartą
    debetową miesiecznie

    Slawek