  • 1. Data: 2009-11-12 15:41:57
    Temat: Polbank - koperty depozytowe
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Jak w temacie - co to za wynalazek? Dlaczego nie można po prostu wpłacić
    gotówki do kasy banku tylko trzeba to wkładać w (niebrzydką zresztą) kopertę
    depozytową? Czy jeszcze jakiś bank stosuje takie dziwadło?

    --
    AS

    4600 (20091112) __________

  • 2. Data: 2009-11-12 17:44:44
    Temat: Re: Polbank - koperty depozytowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam Sito" hdhabo$dad$...@n...onet.pl

> [...]
    kasy banku tylko trzeba to wkładać w
    > (niebrzydką zresztą) kopertę depozytową? Czy jeszcze jakiś bank stosuje takie

    Kiedyś, gdy miałem konto w Citi, tak wpłacałem -- pieniądze
    wkładano w nie brzydsze koperty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-11-12 18:44:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > gotówki do kasy banku tylko trzeba to wkładać w (niebrzydką zresztą)
    > kopertę depozytową? Czy jeszcze jakiś bank stosuje takie dziwadło?

    Takie cudo powszechne jest w UK, generalnie sluzy do czekow (bo tam sa w
    powszechnym uzyciu), ale i do gotowki.

  • 4. Data: 2009-11-12 18:46:30
    Od: "marimach77" <marimach77 (ciachnij to) @gmail.com>

> [...]
    > gotówki do kasy banku tylko trzeba to wkładać w (niebrzydką zresztą)
    > kopertę depozytową? Czy jeszcze jakiś bank stosuje takie dziwadło?

    W CITI jak chcesz wpłacić kasę w bankomacie, to najpierw wkładasz banknoty
    do koperty, zaklejasza i potem do bankomatu, po wcześniejszej autoryzacji
    kartą.

    Pzdrw
    Mariusz