  • 1. Data: 2009-09-07 00:08:34
    Temat: Anonimowy przelew
    Od: "Artek" <A...@i...pl>

    Czy jest mozliwe przelanie komus pewnej sumy z konta w mbanku?
    Z tego co wiem odbiorca otrzymuje dane jak nazwisko .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-07 00:09:32
    Temat: Re: Anonimowy przelew
    Od: "Artek" <A...@i...pl>

    Oczywiscie chodzi o anonimowy przelew bez nazwiska.

  • 3. Data: 2009-09-07 00:52:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Artek wrote:
    > Oczywiscie chodzi o anonimowy przelew bez nazwiska.

    Wpłac na poczcie.

  • 4. Data: 2009-09-07 07:35:32
    Od: z...@o...pl

    > Wpłac na poczcie.

    na poczcie też musi podać nazwisko, tyle że z uwagi
    na zasady działania, przy przelewie poniżej 60.000zł
    (a dokładniej poniżej 15.000 euro) pracownik poczty
    nie ma obowiązku weryfikowania imienia nazwiska adresu
    nadawcy, stąd istnieje możliwość podania danych fałszywych

    nie ma możliwości wysłania nawet na poczcie przelewu
    ani wpłaty na konto bez nazwiska ani podania jako
    nadawcy np. "kaczki dziwaczki zam. w mokrym stawie" :)

    wpłat bez weryfikacji danych można także dokonać w pkobp
    jak w innych bankach, nie sprawdzałem

  • 5. Data: 2009-09-07 07:42:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy jest mozliwe przelanie komus pewnej sumy z konta w mbanku?
    > Z tego co wiem odbiorca otrzymuje dane jak nazwisko .

    Jest możliwe, opcja jest płatna i nazywa się
    Przelew do innego organu podatkowego,
    wadą jest trochę śmieci w tytule przelewu.

  • 6. Data: 2009-09-07 07:46:20
    Od: z...@o...pl

    > Jest możliwe, opcja jest płatna i nazywa się
    > Przelew do innego organu podatkowego,
    > wadą jest trochę śmieci w tytule przelewu.

    ostatnio płaciłem za kwitek o niezaleganiu z podatkami
    i jakoś opłaty za przelew mi nie pobrało. Błąd systemu?

  • 7. Data: 2009-09-07 07:57:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ostatnio płaciłem za kwitek o niezaleganiu z podatkami
    > i jakoś opłaty za przelew mi nie pobrało. Błąd systemu?

    O, to znaczy, że kiedyś zmieniła się TPiO i to na korzyść klienta,
    obecnie przelew do 'innego organu' płatny jest tylko z mBiznes.

  • 8. Data: 2009-09-07 10:09:30
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sep 7, 9:35 am, z...@o...pl wrote:

    > nie ma możliwości wysłania nawet na poczcie przelewu
    > ani wpłaty na konto bez nazwiska ani podania jako
    > nadawcy np. "kaczki dziwaczki zam. w mokrym stawie" :)

    To nie przejdzie... wiadomo przecież, że kaczka dziwaczka mieszkała
    nad rzeczką, opodal krzaczka :-)
    http://www.klapouszek.pl/24,kaczka-dziwaczka

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2009-09-07 19:52:23
    Od: dyletant <d...@i...pl>

    On 7 Wrz, 12:09, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > To nie przejdzie... wiadomo przecież, że kaczka dziwaczka mieszkała
    > nad rzeczką, opodal krzaczka :-)http://www.klapouszek.pl/24,kaczka-dziwaczka

    od kaczek wara... chcesz sobie od razu CBA na głowę ściągnąć???

  • 10. Data: 2009-09-08 10:08:11
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Sun, 06 Sep 2009 19:52:02 -0500, name: witek:

    > Wpłac na poczcie.