  • 1. Data: 2009-09-06 11:56:03
    Temat: pożegnanie z PKO BP SA - małe pytanko
    Od: z...@o...pl

    znajomy ma serdecznie dość PKO BP i zamierza
    założyć rachunek w innym banku.

    Jedyne co go wiąże z PKO BP to okoliczność, że
    podał (i nie ma jak tego zmienić: brak kontaktu)
    pewnej osobie nr tego rachunku, oczekując na
    spłatę prywatnego długu (ta osoba ma mu oddać
    dużą sumę pieniędzy). Zamknięcie rachunku i ew.
    zwrot tej kasy do nadawcy może być kłopotliwy.

    Mam pytanie: czy byłoby możliwe przekształcenie
    rachunku ROR SuperKonto w rachunek "oszczędnościowy"?
    byłby sobie nadal otwarty, ale bezpłatny, a po wpływie
    wypłata ustna w kasie plus dyspozycja zamknięcia.

    Czy PKO BP może odmówić takiego przekształcenia?

  • 2. Data: 2009-09-07 07:41:19
    Temat: Re: pożegnanie z PKO BP SA - małe pytanko
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 06 Sep 2009 13:56:03 +0200, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
    napisał(a):

    > Czy PKO BP może odmówić takiego przekształcenia?

    Przypuszczam, że pozostawienie starego numeru rachunku po przekształceniu
    będzie niemożliwe ze względu na ograniczenia systemu komputerowego.

  • 3. Data: 2009-09-07 08:04:30
    Od: z...@o...pl

    > Przypuszczam, że pozostawienie starego numeru rachunku po przekształceniu
    > będzie niemożliwe ze względu na ograniczenia systemu komputerowego.

    a może ktoś zna sposób na zniesienie opłat na nieużywanym superkoncie?

    bo płacenie przez kilka miesiecy 6,90zł/m-c po to aby doczekać się
    jednego wpływu (albo i nie doczekać) to jednak marnowanie pieniędzy...

  • 4. Data: 2009-09-07 08:20:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 10:04:30 +0200, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
    napisał(a):

    > a może ktoś zna sposób na zniesienie opłat na nieużywanym superkoncie?
    >
    > bo płacenie przez kilka miesiecy 6,90zł/m-c po to aby doczekać się
    > jednego wpływu (albo i nie doczekać) to jednak marnowanie pieniędzy...

    Najlepiej spytaj w banku czy jest taka techniczna możliwość aby SK
    zamienić na konto oszczędzające, bez zmiany NRB, ale podejżewam odpowiedź
    "nie da się" ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-09-07 19:10:59
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    jureq (j...@X...to.z.adresu.Xop.pl) wrote in
    > Przypuszczam, że pozostawienie starego numeru rachunku po przekształceniu
    > będzie niemożliwe ze względu na ograniczenia systemu komputerowego.

    Jeśli chodzi o system komputerowy to jakoś nie widzę przeciwwskazań :) Czym
    innym mogą być procedury wewnętrzne banku i parametryzacja tegoż systemu
    komputerowego.

    Pozdrawiam,
    G.

    --