  • 1. Data: 2009-09-06 09:21:02
    Temat: Eurobank Token logowanie
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Co nieco na temat tokenów w Erobanku poczytałem ale mam jeszcze pytania.
    Teraz nie mając tokena nic nie wpisuję do pola token i nie mogę kilku rzeczy
    w systemie zrobić.
    Czy jak bym zamówił sobie token to już zawsze trzeba wpisywać ten token czy
    np. gdybym go zapomniał w domu i chciałbym w pracy podglądnąć lun zrobić
    przelew na zaufany rachunek to da się załogować czy nie.

    Damian

  • 2. Data: 2009-09-06 09:26:04
    Temat: Re: Eurobank Token logowanie
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > Czy jak bym zamówił sobie token to już zawsze trzeba wpisywać ten token
    > czy np. gdybym go zapomniał w domu i chciałbym w pracy podglądnąć lun
    > zrobić przelew na zaufany rachunek to da się załogować czy nie.

    Jeżeli masz aktywny token, to bez niego się nie zalogujesz. Póki co
    najlepiej poustawiać sobie przelewy zaufane itp. a potem zrezygnować z
    tokena.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 3. Data: 2009-09-06 09:50:43
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Jeżeli masz aktywny token, to bez niego się nie zalogujesz. Póki co
    > najlepiej poustawiać sobie przelewy zaufane itp. a potem zrezygnować z
    > tokena.

    Tokena jeszcze nie mam i chyba mieć nie będę za dużo wpisywania przy
    logowaniu.
    Przejdę się do oddziału i ustawie sobie przelewy (konta zaufane)

    Bawiłem się emulatorem i demo producenta tego tokena GSM
    http://cerb.wheel.pl/demo
    i tam jest 10 sekund na wpisanie hasła a potem trzeba ręcznie odświeżać. W
    Tokenie GSM tym z banku działa to tak samo ?

    Damian

  • 4. Data: 2009-09-06 10:10:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i tam jest 10 sekund na wpisanie hasła a potem trzeba ręcznie odświeżać. W
    > Tokenie GSM tym z banku działa to tak samo ?

    Nie ma limitu czasowego od wygenerowania hasła do jego użycia. Mówimy
    oczywiście o tokenie gsm. Mam, używam. Poniewaz konto w eurobanku traktuje
    jako typowo oszczędnościowe, nie mam potrzeby częstego logowania. Za to mam
    zawsze token przy sobie, bo jest w komórce.

    wiatrak

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-09-06 11:20:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > i tam jest 10 sekund na wpisanie hasła a potem trzeba ręcznie odświeżać. W
    > Tokenie GSM tym z banku działa to tak samo ?

    Nie mam komorki z java i uzywam emulatora java na kompie. dziala bez
    problemu, ale jak nie uzywa sie konta jako glownego tylko oszczednosciowego
    to nie jest to za takie uciazliwe z tym logowaniem od czasu do czasu.

  • 6. Data: 2009-09-07 08:28:11
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > oj jest to wku....e zawsze