  • 1. Data: 2009-09-06 13:23:27
    Temat: Eurobank zakładanie lokat
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Pytanie do specjalistów. Jak można sobie ułatwić zakładanie większej ilości
    lokat w Eurobanku ?

    Bo trochę to trzeba się naklikać aby założyć lokatę.
    Naliczyłem 10 kliknięć + wpisanie kwoty

  • 2. Data: 2009-09-06 13:58:40
    Temat: Re: Eurobank zakładanie lokat
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Damian_niusy wrote:
    > Pytanie do specjalistów. Jak można sobie ułatwić zakładanie większej ilości
    > lokat w Eurobanku ?
    > Bo trochę to trzeba się naklikać aby założyć lokatę.
    > Naliczyłem 10 kliknięć + wpisanie kwoty

    Użyj kalkulatora lokat - pamięta ostatnie ustawienia. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-09-06 14:23:01
    Od: g...@o...pl

    Jak klikasz w innej kolejności, może być 9.

  • 4. Data: 2009-09-06 14:40:41
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Jak oszczędzać to na maxa. Kasę ... a nawet kliknięcia.

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-09-06 15:19:29
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Jak oszczędzać to na maxa. Kasę ... a nawet kliknięcia.

    Dokładnie czas to pieniądz :)
    Teraz to na kalkulator 7 kliknięc, a potem już tylko po 6 :D

    O zaobaczcie co jeszcze znalazłem kalkulator 6,06 % :)
    http://www.depozyty-eurobank.pl/2,kontakt.html

    Damian

  • 6. Data: 2009-09-06 20:52:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Damian_niusy" h80k29$ol0$...@a...news.neostrada.pl

    > Dokładnie czas to pieniądz :)

    A w jakim banku dają czas na krechę? Oddam, gdy bedę miał za dużo -- w wieczności. ;)

    > Teraz to na kalkulator 7 kliknięc, a potem już tylko po 6 :D

    > O zaobaczcie co jeszcze znalazłem kalkulator 6,06 % :)
    > http://www.depozyty-eurobank.pl/2,kontakt.html

    Powinni zrobić w EB jakiś interfejs ;) wsadowy.
    Człowiek by w pliku TXT (w czystych ASCII) wpisał
    stosowną liczbę linijek (poprzez ^C i ^V) a EB założyłby lokaty. :)

    Można też tak zrobić, aby system podpowiadał automagiczny rozkład na ileś kont.

    A jeszcze lepiej, aby od razu dawali dwa razy tyle, co obiecują. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-09-07 11:00:30
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-09-06 15:23, Damian_niusy pisze:
    > Pytanie do specjalistów. Jak można sobie ułatwić zakładanie większej ilości
    > lokat w Eurobanku ?
    >
    > Bo trochę to trzeba się naklikać aby założyć lokatę.
    > Naliczyłem 10 kliknięć + wpisanie kwoty

    Do powtarzania tego rodzaju operacji służą odtwarzacze makr.

    Polecam plugin iMacros - chyba najbardziej znany, co więcej
    nie tylko do FF.
    Nagranie niekoniecznie musi się zawsze udać (być tym o co chodzi),
    ale generowany "program" można edytować, proste to jest,
    jak sobie sam nie poradzisz pewnie się ktoś na grupie znajdzie kto
    zrobi dla siebie i udostępni gotowca. :)

    Dowolną operację (makro) można automatycznie uruchomić nieograniczoną
    liczbę razy.
    Przed każdym uruchomieniem zmieniasz notatnikiem kwotę, wprowadzasz
    liczbę powtórzeń i jeeedzieee...

    W bankowości używałem tego z powodzeniem w Mille i mB,
    właśnie do błyskawicznego zakładania dużej liczby małych lokat 8)
    (choć są i inne zastosowania)

  • 8. Data: 2009-09-07 16:29:41
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "~|_ukasz" <l...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:h82p4f$q7g$1@pippin.nask.net.pl...

> [...]

    > liczbę razy.
    > Przed każdym uruchomieniem zmieniasz notatnikiem kwotę, wprowadzasz

    Rzeczywiście super programik.
    Ustawiłem sobie przez kalkulator lokatę potem iMacros i można iść na
    spacerek :)
    Wielkie dzięki, tylko szkoda że nie można mniejszych tych lokat zakładać niż
    200 zł :D

    Damian