  • 1. Data: 2009-09-06 11:11:38
    Temat: Eurobank, lokaty, tabela oprocentowania.
    Od: "JanKo" <b...@b...pl>

    Witam.
    Nie mogę otworzyć strony "tabela oprocentowania" (pdf).
    Komuś udaje się otworzyć ?
    Wyskakuje komunikat "Internet Explorer nie może pobrać..........
    witryna niedostępna............. spróbuj później.
    Próbuję od wczoraj - bez powodzenia.
    http://www.eurobank.pl/produkty,lokaty,lokata-termin
    owa,24,10.html

  • 2. Data: 2009-09-06 11:16:31
    Temat: Re: Eurobank, lokaty, tabela oprocentowania.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wyskakuje komunikat "Internet Explorer nie może pobrać..........
    > witryna niedostępna............. spróbuj później.

    Bez problemu.
    http://www.eurobank.pl/files/docs/tabela_oprocentowa
    nia_299.pdf

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-09-06 11:22:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "JanKo" <b...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > Wyskakuje komunikat "Internet Explorer nie może pobrać..........
    > witryna niedostępna............. spróbuj później.

    Otwiera sie bez problemu, to cos z twoim komputerem.

  • 4. Data: 2009-09-06 12:17:49
    Od: "JanKo" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Otwiera sie bez problemu, to cos z twoim komputerem.

    Dzięki.
    W takim przypadku muszę zastanowić się nad swoim komputerem.
    Inne pdf z Eurobanku też mi się nie otwierają.
    Bez problemu otwieram pdf z innych www.

  • 5. Data: 2009-09-06 13:21:49
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Spróbuj ściągnąć (zapisać na twardym dysku) i później otworzyć.
    Czasem przeglądarki tak mają, że nie widzą programu, który otwiera dane pliki.
    Ja tak miałem z prezentacjami. Również dołączanymi do maili. Może więc w tym problem?

  • 6. Data: 2009-09-06 13:34:43
    Od: maruda <r...@n...com>

    wiatrak pisze:
    > Bez problemu.
    > http://www.eurobank.pl/files/docs/tabela_oprocentowa
    nia_299.pdf

    > wiatrak

    Którędy tam dotarłeś?
    Bo ja ni ch. znaleźć tego ze strony gł. nie umiem...

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2009-09-06 14:25:56
    Od: g...@o...pl

    > Którędy tam dotarłeś?
    > Bo ja ni ch. znaleźć tego ze strony gł. nie umiem...

    Lokaty>lokata terminowa>dokumenty>tabela oprocentowania (np.)

  • 8. Data: 2009-09-10 09:44:05
    Temat: Re: Eurobank, nie mogę otworzyć ani zapisać pdf.
    Od: "JanKo" <b...@b...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Nie mogę otworzyć strony "tabela oprocentowania" (pdf).

    Wielkie dzięki za rady.
    Udało mi się otworzyć te pdfy z Eurobanku,
    ale za pomocą Firefoxa.
    Mój Internet Explorer nie poradził sobie z tym.