  • 1. Data: 2004-05-24 22:42:57
    Temat: Ankieta... Portal (sklep) - potrzebna pomoc...
    Od: "J. A. Endersson" <redbat [USUŃ] @wp.pl>

    Witam,
    jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej i proszę was o pomoc. Prosiłbym
    o wypełnienie króciutkiej ankiety (5 pytań), co zajmuje max 1 minutę.

    Ankieta znajduje się na stronie: http://jacek.jabluszko.net/ankieta.htm

    Za pomoc serdecznie dziękuję :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2004-05-25 05:09:15
    Temat: Re: Ankieta... Portal (sklep) - potrzebna pomoc...
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "J. A. Endersson" <redbat [USUŃ] @wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej i proszę was o pomoc.
    Prosiłbym
    > o wypełnienie króciutkiej ankiety (5 pytań), co zajmuje max 1 minutę.

    No wypelnilem :D ale:

    - skoro wybralbym ze nie chce kupic to iMHO ankieta powina sie dla mnie
    skonczyc :D
    - no i tradycyjnie do wyboru jest "platnosc KK" a inne platnicze? :D

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-05-25 05:32:18
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 May 2004 00:42:57 +0200,
    osoba podpisana: J. A. Endersson <>
    napisała:
> [...]
    > o wypełnienie króciutkiej ankiety (5 pytań), co zajmuje max 1 minutę.

    Hm. Ale w tym wypadku "nieważne" to się
    chyba razem powinno pisać..

    KJ

    --
    People who make no mistakes do not usually make anything.