  • 1. Data: 2004-05-25 06:34:19
    Temat: przelew on-line, dwa 'podpisy'
    Od: Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl>

    bry bry :-)

    Pytanie: Czy któryś bank oferuje możliwość autoryzacji przelewu
    on-line jeśli klient potrzebuje autoryzacji przez minimum dwie osoby.
    W papierowej bankowości ilość podpisów na dyspozycji przelewu
    regulowała karta wzorów wykorzystując dodtakowo mechanizm dwóch
    kolumn. Czy któryś bank umożliwia coś takiego via Net. Aha nie chodzi
    mi o rozwiązania typu Office Banking bo tam z reguły jest taka
    możliwość IIRC.

    --
    Lech 'obatal' Zakrzewski
    "Nie rozumiem, po co kobietom tyle pieniędzy. Jedzą mało, piją mało,

  • 2. Data: 2004-05-25 07:34:36
    Temat: Re: przelew on-line, dwa 'podpisy'
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > regulowała karta wzorów wykorzystując dodtakowo mechanizm dwóch
    > kolumn. Czy któryś bank umożliwia coś takiego via Net.

    Taki erzac dałoby się zrobić w VW,
    jedna ma token, a druga zna hasło ;-)

  • 3. Data: 2004-05-25 08:41:20
    Od: Lech 'obatal' Zakrzewski <l...@p...pl>

    On 25 May 2004 09:34:36 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Taki erzac dałoby się zrobić w VW,
    >jedna ma token, a druga zna hasło ;-)

    A ten sposób to ja znam :-). Ale szukam banku, w którym jest
    normalnie.

    --
    obatal

  • 4. Data: 2004-05-25 09:10:07
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Lech 'obatal' Zakrzewski" <l...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:bj16b0lsnqb26vmdn6r49v8e7q7b5njaf1@4ax.com...

    > A ten sposób to ja znam :-). Ale szukam banku, w którym jest
    > normalnie.

    Umozliwia to (pewnie miedzy innymi) BPH oraz BPS (Bank Polskiej
    Spoldzielczosci).

    marekz

  • 5. Data: 2004-05-25 10:14:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Lech 'obatal' Zakrzewski napisał:

> [...]
    > kolumn. Czy któryś bank umożliwia coś takiego via Net. Aha nie chodzi
    > mi o rozwiązania typu Office Banking bo tam z reguły jest taka

    Korporacyjny Citi, czyli Bank Handlowy zdaje sie. Serwis internetowy,
    dowolna liczba uzytkownikow z szeroko definiowanymi uprawnieniami, kazdy
    z wlasnym tokenem. Mozliwosc ustawienia np. ze jedna osoba wypelnia
    przelew i go wstepnie akceptuje, a druga akceptuje ostatecznie i wysyla.
    Przelew moze wypelniac zupelnie ktos inny, a przed wyslaniem musi byc
    zaakceptowany przez dwoch roznych uzytkownikow. Itd itp.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-05-25 12:43:50
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > Przelew moze wypelniac zupelnie ktos inny, a przed wyslaniem musi byc
    > zaakceptowany przez dwoch roznych uzytkownikow. Itd itp.

    Bardzo podobnie jest w BRE Banku. Przelewy podpisuje sie (tokenem) jednoosobowo
    lub przez paru użytkowników.

  • 7. Data: 2004-05-25 18:24:55
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > utrzymywać." - Jacques Tati
    >

    >NORDEA BANK POLSKA. JEDNA OSOBA MOŻE WPROWADZAĆ NP. KSIĘGOWA I PO WPROWADZENIU
    I WYBRANIU OSÓB (WG USTALONEJ WCZEŚNIEJ KONFIGURACJI) PRZESYŁA IM WIADOMOŚĆ (PO
    PROSTU PRZELEW) KTÓRY TE OSOBY MOGĄ OBEJRZEĆ I ZAAKCEPTOWAĆ ZA POMOCĄ HASŁA Z
    TOKENA (PŁATNY) LUB KARTY UWIERZYTELNIAJĄCEJ (BEZPŁATNE) Z DOWOLNEGO MIEJSCA NA
    ŚWIECIE. DOWOLNA MOŻLIWOŚĆ KONFIGURACJI OSÓB AKCEPTUJĄCYCH 1,2,3 ITD - 1 Z 2, 2
    Z 3 1 I 2 LUB 3 ITD. I TO ZA 30 ZŁ ZA PROWADZENIE RACHUNKU I 40 GR. ZA PRZELEW

    MART

  • 8. Data: 2004-05-25 19:30:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 25 May 2004 08:34:19 +0200, Lech 'obatal' Zakrzewski
    <l...@p...pl> wrote:

    >Pytanie: Czy któryś bank oferuje możliwość autoryzacji przelewu
    >on-line jeśli klient potrzebuje autoryzacji przez minimum dwie osoby.
    Ja korzystam w BPH.
    3 osoby maja dostep a dowolne 2 z nich sa wymagane do podpisu, ale
    mozna to tez zapewne ustawic inaczej.

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 9. Data: 2004-05-25 19:53:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik b...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > Z 3 1 I 2 LUB 3 ITD. I TO ZA 30 ZŁ ZA PROWADZENIE RACHUNKU I 40 GR. ZA PRZELEW

    Nie bede sprawdzal IP, bo na 100% jestes pracownikiem Nordei. Tylko
    pracownicy bankow wrzeszcza na pbb. Mam jednak prosbe, pojdz do
    informatyka i zapytaj jak sie wylacza pisanie wielkimi literami. To Ci
    sie przyda w zyciu.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-05-26 17:38:18
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > pracownicy bankow wrzeszcza na pbb. Mam jednak prosbe, pojdz do
    > informatyka i zapytaj jak sie wylacza pisanie wielkimi literami. To Ci

    Myślę że w życiu są ważniejsze sprawy niż to w jaki sposób się "stawia
    literki", po sprawdzeniu IP nie uda Ci się ustalić czy jestem pracownikiem
    Nordei czy nie, ale zdradzę Ci tajemnicę - rzeczywiście jestem i nie
    zamierzałem tego ukrywać a to że napisałem o tym o czym napisałem to tylko po
    to aby poinformować zainteresowanych, tych którzy o to pytają. Niby dlaczego
    nie pisać o tym co dobre i co może zainteresować grupowiczów - chyba że to
    zamknięta grupa i pracownikom banku wstęp wzbroniony a my przecież wykonujemy
    swoją pracę tak jak w innych branżach i jeżeli trzeba potwierdzamy, że nasze
    banki nie sa idealne i niektóre z produktów naszych banków sa kiepskie .
    Wydaje mi się że to bardziej w porzadku niż zachwalanie na siłę marnych (ale
    tańszych, chociaż już coraz mniej, produktów jednego czy dwoch banków) Nie
    bierz tego do siebie. Duże literki nie oznaczały w tym przypadku krzyku po
    prostu czasami trzeba odmiany