    From: "PAQ" <p...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alternatywny adres na karcie kredytowej
    Date: Sat, 10 Jan 2004 09:57:41 GMT

    "krab" <_...@k...pl> wrote in message
    news:btohjl$igd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > adres
    > gdyby
    >
    > takie sklepy zadaja scanu takiego wyciagu, wiec da sie tak zrobic, ale nie
    > od reki
    > trzzeba przekonac pania w bnku aby faktycznie zrobila taki adres i aby ten
    > wyciag poszedl pod ten adres, potem trzeba go stamtad jakos sciagnac -
    > zeskanowac i wyslac do tegoz sklepu :-)) hi hi

    Dzwonilem do Citibanku i facet mi powiedzial, ze moga mi dodac jako drugi
    adres, ktory sobie zechce i moze byc w USA. Tyle, ze nie robia tego przez
    telefon, a nalezy sie udac do oddzialu Citi wiec pojde w poniedzialek..
    Pytanie tylko czy to dziala? Bo jesli sklep weryfikuje karte to czy
    wyswietli mu sie wogole ten drugi adres czy tylko najwazniejszy, czyli
    billing address?