  • 1. Data: 2019-01-03 15:40:19
    Temat: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: jakson <j...@g...com>

    Od lat opłacałem rachunki kartą przez serwis blue media i właśnie dostałem
    informację, że wprowadzają opłaty:

    "informujemy, że z dniem 17 stycznia 2019 r. promocja Płatność za rachunki - bez
    prowizji dobiega końca.

    Od wyżej wymienionej daty zmianie ulegają regulaminy: Salda (Instrument Płatniczy
    Blue Media Plus) oraz Karty (Instrument Płatniczy Płatności z karty).

    Za płatności za rachunki pobierać będziemy prowizję. Odpowiednio:
    - 0,99 PLN za płatności do Dostawcy PGE
    - 1,50 PLN za płatności do Dostawcy Vectra
    - za rachunki do pozostałych Dostawców 1 PLN
    - Pomocny przelew 0 PLN"

    Polecacie jakiś sprawdzony, darmowy serwis do opłacania rachunków z karty?

  • 2. Data: 2019-01-03 23:20:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakson" e...@g...co

    : Polecacie jakiś sprawdzony, darmowy
    : serwis do opłacania rachunków z karty?

    Kredytówką Citi już nie można opłacać periodyków za free?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-01-04 21:55:44
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 23:30:08 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Kredytówką Citi już nie można opłacać periodyków za free?

    Niestety, już nie... :-(

  • 4. Data: 2019-01-06 11:26:56
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 15:40:21 UTC+1 użytkownik jakson napisał:
    > Od lat opłacałem rachunki kartą przez serwis blue media i właśnie dostałem
    informację, że wprowadzają opłaty:
    > Polecacie jakiś sprawdzony, darmowy serwis do opłacania rachunków z karty?

    Takiego serwisu nie znam, dlatego w zastępstwie chyba wypróbuję Revoluta - zasilam go
    z KK (moneyback się nalicza), następnie przelewy do usługodawców (można nawet
    zdefiniować cykliczne).
    Testowałem już przelewy z R. do siebie (na konto w PKO BP). Pieniądze przychodzą z
    konta w Pekao SA. Co prawda jako nadawca takich przelewów widnieje: The Currency
    Cloud Limited 164 Bishopsgate, ale jeśli usługodawca ma osobne nry kont dla
    poszczególnych klientów (a to chyba już standard), to kwestia danych nadawcy i tytułu
    przelewu raczej nie będzie problemem.

  • 5. Data: 2019-01-06 16:22:17
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 1/6/19 11:26 AM, mmk wrote:

> [...]
    poszczególnych klientów (a to chyba już standard), to kwestia danych nadawcy i tytułu

    O przelewy bym się nie martwił tylko raczej kiedy Rewolwer wycofa się z
    doładowania z KK.

    Xenocide

  • 6. Data: 2019-01-06 19:29:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Można robić przelewy z rewolwera (zasilanego z KK) na swoje konto, a potem ze swojego
    do usługodawców.
    Pytanie tylko, czy US się nie czepi tych przelewów jako darowizny od rewolwera...
    Wtedy podatek moze zaboleć.

  • 7. Data: 2019-01-06 19:37:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 16:22, xbartx pisze:

    > O przelewy bym się nie martwił tylko raczej kiedy Rewolwer wycofa się z
    > doładowania z KK.

    Na czym polega Rewolwer?
    Po raz kolejny tutaj czytam o takiej operacji, a nie znajduję nigdzie
    wyjaśnienia.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2019-01-06 20:15:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 11:26:57 UTC+1 użytkownik mmk napisał:
> [...]
    poszczególnych klientów (a to chyba już standard), to kwestia danych nadawcy i tytułu

    A jest jakiś problem zeby takie rachunki płacić normalnie przelewami z banku?
    Też korzystałem z bm dlatego że do kupy zbierali wszystkie rachunki a ja jeden
    przelew robiłem i to wygodne dla mnie było. Teraz po prostu zlecenie w banku czy
    polecania zapłaty ustawię i tyle

  • 9. Data: 2019-01-06 21:09:38
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 15:40, jakson pisze:[...]
    > Polecacie jakiś sprawdzony, darmowy serwis do opłacania rachunków z
    karty?

    A taki mPay: https://www.mpay.pl/uslugi/billpayment-platnosci-rac
    hunkow/
    ?? To jest darmowe czy płatne? Korzysta ktoś?

    --
    pzdr,
    michal

  • 10. Data: 2019-01-06 21:11:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Rewolwer to nie operacja tylko ksywka dla Revoluta.