  • 1. Data: 2019-01-06 20:29:44
    Temat: Zakup ba raty a KK.
    Od: miroski <m...@g...com>

    Mam zamiar kupić sprzęt za kilkanaście tys. na raty. Czy KK z dużym limitem (ponad 20
    tys.) i dużymi wydatkami 5-6 tys./msc ale terminowo spłacana będzie pozytywnie czy
    negatywnie wpływała na zdolność kredytową? KK mam kilka lat i zawsze jest spłacana
    bezodsetkowo.

  • 2. Data: 2019-01-06 20:40:46
    Temat: Re: Zakup ba raty a KK.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 20:29:45 UTC+1 użytkownik miroski napisał:
> [...]
    negatywnie wpływała na zdolność kredytową? KK mam kilka lat i zawsze jest spłacana

    Przy kredycie na kilkanaście tys nikt się specjalnie nie bedzie nad Tob a rozwodził
    KK spłacana terminowo jakiś plus do scoringu da ale najwązniejsza terażniejsz Twoja
    sytuacja. Zatrudnienie, wysokość wynagrodzenia, itp
    Złóz wniosek i w kilak minut się dowiesz czy którys z banków Ciebie skredytuje czy
    do pozabankowych instytucji usisz się udać

  • 3. Data: 2019-01-06 21:23:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    KK zawsze na zdolność wpłynie negatywnie, to w końcu udzielony kredyt, który w każdej
    chwili możesz w całości wydać i być zmuszonym spłacać "ratę" - odsetki + kwota
    minimalna.
    Prawidłowa obsługa wpłynie dodatnio jedynie na scoring - ale ten bez zdolności nic
    nie da.
    Jeśli ten kredyt nie ma być na 0%, to możesz poszukać alternatywy w kredycie tej KK.
    Jak za sprzęt da się zapłacić kartą, to większość banków umożliwia rozłożenie zakupu
    na raty - dzuęki temu można z karty dalej normalnie korzystać (oczywiście do czasu
    spłaty limit jest zmniejszony, ale przy spłacie każdej raty wzrasta).
    Jak się nie da kartą, to do mnie taki citek co jakiś czas wydzwania z ofertą gotówki
    z limitu karty np. na 6%.

  • 4. Data: 2019-01-06 21:39:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    minimalna.
    > Prawidłowa obsługa wpłynie dodatnio jedynie na scoring - ale ten bez zdolności nic

    tak jak piszesz

> [...]
    czasu spłaty limit jest zmniejszony, ale przy spłacie każdej raty wzrasta).

    tylko, że za to już banki pobierają opłaty, nieco taniej niż kredyt
    kartowy, ale też są koszty

    w Mille do 3000 zł taka operacja (1x w roku) kosztuje 1% prowizji,
    korzystam praktycznie nieustannie, za 30 zł prowizji mam kredyt bez
    oprocentowania ;-)

    > Jak się nie da kartą, to do mnie taki citek co jakiś czas wydzwania z ofertą
    gotówki z limitu karty np. na 6%.

    kojarzę, że też dostaję takie oferty, ale RRSO wynosi >10% więc szału
    nie robi

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2019-01-06 21:57:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 11:29:44 -0800 (PST), miroski napisał(a):
> [...]
    > terminowo spłacana będzie pozytywnie czy negatywnie wpływała na
    > zdolność kredytową? KK mam kilka lat i zawsze jest spłacana

    Ona chyba juz negatywnie wplynela na zdolnosc.
    Licza limit, bo w koncu zawsze mozesz go wykorzystac.

    J.

  • 6. Data: 2019-01-06 22:04:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Jan 2019 21:39:57 +0100, RobertS napisał(a):
> [...]
    >
    > w Mille do 3000 zł taka operacja (1x w roku) kosztuje 1% prowizji,
    > korzystam praktycznie nieustannie, za 30 zł prowizji mam kredyt bez

    Nie rozumiem - udzielaja kredytu bez oprocentowania ?
    To jakos nie po bankowemu :-)

    gotówki z limitu karty np. na 6%.
    > kojarzę, że też dostaję takie oferty, ale RRSO wynosi >10% więc szału
    > nie robi

    Ano, po reklamach sadzac, to sa juz tansze kredyty dostepne.

    J.