  • 41. Data: 2019-01-07 15:22:41
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: ń <k...@t...sie>

    Już nad tym pracujemy ;-))

    -----
    > w smsie widzisz, że chciałeś zapłacić 4 złote, a do zatwierdzenia przelew na 10
    tys.

  • 42. Data: 2019-01-07 15:50:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 07.01.2019 o 15:08, J.F. pisze:

    >A co, nie ma już zdrapek? W PKO są, ale zmieniłem na smsy.

    W mbanku tez sa - po 19 zl za liste, i to nawet nie zdrapka.

    >Smsy mają tę podstawową zaletę, że masz dodatkowy kanał, którym
    >dostajesz potwierdzenie, komu przelewasz i ile.

    Jasna sprawa, ale maja tez wady, jak chocby w/w.
    Najlepiej by bylo, gdyby mozna bylo oba kanaly miec.
    I to by nawet niedrogo wyszlo dla banku, bo nie wiem czy bym jedna
    zuzyl.

    A informacje o wiekszych przelewach mozna SMS przyslac nawet przy
    zdrapce.

    >Jeśli masz na komputerze trojana, który podmienia numer konta i
    >kwotę, to ze zdrapką leżysz.

    Tylko trojana mozesz tez miec na smartfonie.
    Nie bedzie musial nic podmieniac - wpisze jawnie i sam sobie
    autoryzuje :-)

    Mbank musialo cos podobnego chyba spotkac, bo przechodza na
    potwierdzenia w aplikacji zamiast sms :-)

    >A w smsie widzisz, że chciałeś zapłacić 4 złote, a do zatwierdzenia
    >przelew na 10 tys...

    I byloby swietnie, tylko ze trzeci telefon nosic ?
    Taki zwykly, bez wirusow, bez Bluetootha :-)

    J.

  • 43. Data: 2019-01-07 20:53:10
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 1/6/19 10:00 PM, Akarm wrote:

    > Ooo!
    > Co to Revolut, to ja dobrze wiem, nie miałem pojęcia, że ktoś normalny
    > może pisać coś innego zamiast normalnej nazwy.
    > Nigdy nie wpadłbym na pomysł, żeby jakieś gimbazowe odzywki tutaj stosować.
    > A skąd tutaj jakieś gimbusy?
    > Wydawało mi się, że gimbaza tutaj nie powinna zaglądać.
    > Że tylko w swoim towarzystwie swoich ksywek używają, bo z niewiadomych
    > przyczyn uważają, że wysłowić się poprawnie to hańba...
    > Jak widać, dojrzałość niekoniecznie przychodzi z wiekiem. :/

    Wyluzj i więcej dystansu, bo szkoda literek i pakietów TCP.

    Xenocide

  • 44. Data: 2019-01-07 22:30:19
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 07.01.2019 o 20:53, xbartx pisze:
    > Wyluzj i więcej dystansu, bo szkoda literek i pakietów TCP.

    Tak, na pewno oszczędzimy mnóstwo pakietów pisząc Krokodyl, Rewolwer,
    mBak i co nie tylko...

    --
    Alf/red/