  • 21. Data: 2012-12-04 18:04:39
    Temat: Re: Alior ty jebana szmato!!!!
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-12-04 12:58, Franc pisze:

    > Czy jest jakieś prawo zakazujące umieszczania reklam w serwisie bankowym?

    Nie ma, ale jeszcze ze 2 lata temu panowie z różnych agencji
    interaktywnych mówili mi, że z zasady nie umieszcza się reklam
    w serwisach transakcyjnych. Widocznie te zasady ostatnio uległy
    zmianie.

    T.

  • 22. Data: 2012-12-04 18:08:53
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-12-04 14:38, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jeśli używasz Firefoxa, to polecam zainstalować dodatki blokujące
    > nachalne reklamy. Po kolei alfabetycznie:
    > Adblock Plus
    > Element Hiding Helper for Adblock Plus
    > Flashblock
    > NoScript

    I jeszcze Ghostery do blokowania tracking cookies i 3pes.

    T.

  • 23. Data: 2012-12-04 18:34:19
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Tue, 04 Dec 2012 16:37:07 +0100, Q <n...@s...org> wrote:

    > Nie jest to ok, ale z drugiej strony jestes zbyt glupi, zeby korzystac z
    > komputera.

    Hm... ja uzywam netbooka bywa tak, ze ktos zaprojektowal tak przekaz, ze
    przycisk znajduje sie na samym dole, a reklama na wymiary 1024x768, a u
    mnie na ekranie widac tylko 1024x600. W takim przypadku ratuje tylko
    zamkniecie i ponowna proba...

    MK

  • 24. Data: 2012-12-04 19:57:36
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "gral" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ps.com...

    > oraz aliora (aka jeb... szmaty :))

    5% z transakcji internetowych skubiesz i marudzisz
    nie ma nic za darmo

    erator/

  • 25. Data: 2012-12-04 20:20:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomasz Finke pisze:

    > Nie ma

    A zgodna na otrzymywanie materiałów marketingowych to co?

    --
    MiCHA

  • 26. Data: 2012-12-04 21:07:25
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-12-04 11:24, Jasio pisze:
    [szambo]
    plonk chamie!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 27. Data: 2012-12-04 22:18:05
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-04 17:10, witek pisze:

    > oo, tego mi bylo potrzeba

    Chrome nie jest opensource, nie da się wyłączyć paska pobierania plików
    ani paska tłumaczenia. Do dupy z Chrome. Ot- proteza, jak IE.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 28. Data: 2012-12-04 22:20:07
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    http://www.chromium.org/Home

    > nie da się wyłączyć paska pobierania plików
    > ani paska tłumaczenia. Do dupy z Chrome. Ot- proteza, jak IE.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://blog.wpkg.org

  • 29. Data: 2012-12-04 22:22:26
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-04 22:20, Tomasz Chmielewski pisze:

    > http://www.chromium.org/Home

    Ja tam widzę inne logo i inną nazwę.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 30. Data: 2012-12-04 22:36:03
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Może by w końcu KNF ruszył dupę i zainteresował się praktykami Aliora
    >i Alior Synca w zakresie wrzucania w system ordynarnych reklam?

    jak wykażesz strate przed KNF i walniesz do nich pismo, to rusza dupę.
    nie liczyłbym że czytają grupę.