  • 31. Data: 2012-12-04 22:40:49
    Temat: Re: Alior ty jebana szmato!!!!
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-12-04 14:38, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    ng

    > Ufff... u mnie nie ma.
    > Jeśli używasz Firefoxa, to polecam zainstalować dodatki blokujące
    > nachalne reklamy. Po kolei alfabetycznie:
    > Adblock Plus

    na screenie widać, że mam adblocka:)

  • 32. Data: 2012-12-04 22:43:23
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-12-04 16:37, Q pisze:

    > Nie jest to ok, ale z drugiej strony jestes zbyt glupi, zeby korzystac z
    > komputera.

    tzn. możesz jaśniej?
    powinienem wpaść na to, że zamknięcie reklamy będzie po przeciwnej
    stornie, niż jest zawsze i to jeszcze muszę czekać nieruchomo myszką, aż
    się pojawi odpowiednia warstwa, zgadując, że to akurat w tym miejscu mam
    czekać?
    a może mam użyć firebuga, żeby usunąć odpowiednią warstwę?

  • 33. Data: 2012-12-04 22:43:50
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-12-04 21:07, Akarm pisze:
    > W dniu 2012-12-04 11:24, Jasio pisze:
    > [szambo]
    > plonk chamie!

    ROTFL

  • 34. Data: 2012-12-04 22:45:14
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Nie jest to ok, ale z drugiej strony jestes zbyt glupi, zeby korzystac z
    > komputera.

    taka sytuacja - idziesz do marmurkowego banku, a pani w okienku odczytuje ci
    teksty reklamowe, pokazuje foldery reklamowe. możesz to przerwać i przejsc
    do rzeczy pod warunkiem że zatańczysz przed okienkiem.
    zdenerwowałbys się? przeciez mozesz zatańczyć, ale nie jesteś taki głupi
    żeby robić z siebie pajaca, a ktoś ci wtedy mówi że jesteś za głupi żeby
    skorzystać z okienka :D

    mspnc
    pozdrawiam

  • 35. Data: 2012-12-04 22:52:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jasio napisał(a) :

    > na screenie widać, że mam adblocka:)

    Aaaaa, rzeczywiście. Takie małe coś czerwone. Dopiero jak
    powiększyłem to zobaczyłem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 36. Data: 2012-12-04 23:57:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Dec 2012 22:22:26 +0100, SQLwiel napisał(a):

    > Ja tam widzę inne logo i inną nazwę.

    Chromium to baza dla Chrome taka powiedzmy beta, tam się wszystko
    rozwija, koduje i procesuje ;)

    --
    xbartx

  • 37. Data: 2012-12-05 00:08:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Dec 2012 20:20:20 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > A zgodna na otrzymywanie materiałów marketingowych to co?

    Nic to nie da. Walczyłem już kiedyś z Aliorem (były nawet moje posty na
    grupie) - trzymałem się tezy, że reklama jest skierowana do mnie skoro
    pokazuje się mi dopiero po zalogowaniu. Nic to jednak nie dało. Ostatnio
    pokazała nawet mi się w Aliorze opcja czy chcę dostawać materiały
    marketingowe czy jakoś tak, zaznaczyłem że nie i od razy przy następnym
    logowaniu baner z jakąś super ofertę. Alior wiedzie tutaj zdecydowany
    prym, robi się coraz bardziej upierdliwy i nachalny, widać ktoś się wczuty
    tam dorwał do steru.

    --
    xbartx

  • 38. Data: 2012-12-05 10:47:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-04 11:24, Jasio pisze:
    > loguje się na konto a tam wielka jebana reklama heyah, brak X do
    > zamknięcia, ESC nie działa
    >
    > wylogowuje się i loguję jeszcze raz, a tam znowu to samo
    >
    > te kurwy z aliora zablokowały mi dostęp do konta, przez jakąś jebaną
    > reklamę!!!

    Jasiu, kominkiem raczej nie zostaniesz ;)

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2012-12-05 11:42:53
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-12-05 10:47, Liwiusz pisze:
    > Jasiu, kominkiem raczej nie zostaniesz ;)

    Liwiusz, wazonem raczej nie zostaniesz ;)

  • 40. Data: 2012-12-05 13:18:35
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Hm... ja uzywam netbooka bywa tak, ze ktos zaprojektowal tak przekaz, ze

    a <ctrl> + <-> nie dziala?