  • 1. Data: 2012-12-04 11:24:52
    Temat: Alior ty jebana szmato!!!!
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    loguje się na konto a tam wielka jebana reklama heyah, brak X do
    zamknięcia, ESC nie działa

    wylogowuje się i loguję jeszcze raz, a tam znowu to samo

    te kurwy z aliora zablokowały mi dostęp do konta, przez jakąś jebaną
    reklamę!!!

  • 2. Data: 2012-12-04 11:43:40
    Temat: Re: Alior ty jebana szmato!!!!
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    http://img850.imageshack.us/img850/5048/capturewbo.p
    ng

    10 zł ekstra,

    wsadźcie sobie w dupę te wasze jebane 10 zł, kurwy zapierdolone!!!

  • 3. Data: 2012-12-04 11:52:48
    Od: Fredzia <r...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 11:43:40 UTC+1 użytkownik Jasio napisał:
    > http://img850.imageshack.us/img850/5048/capturewbo.p
    ng

    > 10 zł ekstra,
    >

    > wsadźcie sobie w dupę te wasze jebane 10 zł, kurwy zapierdolone!!!

    W dolnym lewym rogu jak się najedzie myszką pojawia się "pomiń". Ja musiałem pomijać
    dwa razy (reklama ma dwie strony).

  • 4. Data: 2012-12-04 12:03:25
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Fredzia" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > W dolnym lewym rogu jak się najedzie myszką pojawia się "pomiń". Ja
    > musiałem pomijać
    > dwa razy (reklama ma dwie strony).

    tak czy siak, mamy powód by heyah nie używać
    widać za dużo mają kasy, skoro stać ich na takie reklamy

    erator/

  • 5. Data: 2012-12-04 12:25:29
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 4 Gru, 11:24, Jasio <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > wylogowuje się i loguję jeszcze raz, a tam znowu to samo
    >
    > te kurwy z aliora zablokowały mi dostęp do konta, przez jakąś jebaną

    Może by w końcu KNF ruszył dupę i zainteresował się praktykami Aliora
    i Alior Synca w zakresie wrzucania w system ordynarnych reklam?

  • 6. Data: 2012-12-04 12:58:09
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 4 Dec 2012 03:25:29 -0800 (PST), Konfabulator napisał(a):

    > Może by w końcu KNF ruszył dupę i zainteresował się praktykami Aliora
    > i Alior Synca w zakresie wrzucania w system ordynarnych reklam?

    Żyjemy w czasach reklamy wyłażącej z każdego kąta. Fakt, upierdliwa ta
    reklama i denerwująca.
    Czy jest jakieś prawo zakazujące umieszczania reklam w serwisie bankowym?

    --
    Franc

  • 7. Data: 2012-12-04 13:10:20
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 12:25:29 UTC+1 użytkownik Konfabulator napisał:

    > Może by w końcu KNF ruszył dupę i zainteresował się praktykami Aliora
    > i Alior Synca w zakresie wrzucania w system ordynarnych reklam?

    A co ma KNF do reklam w serwisach bankowych?

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 8. Data: 2012-12-04 13:16:39
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > wylogowuje się i loguję jeszcze raz, a tam znowu to samo
    >
    > te kurwy z aliora zablokowały mi dostęp do konta, przez jakąś jebaną

    ROTFL

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2012-12-04 13:16:45
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2012-12-04 12:58, Franc pisze:

    > Żyjemy w czasach reklamy wyłażącej z każdego kąta. Fakt, upierdliwa ta
    > reklama i denerwująca.
    > Czy jest jakieś prawo zakazujące umieszczania reklam w serwisie bankowym?

    Jest. Nazywa się brak zgodny na przetwarzanie danych osobowych do celów
    marketingowych. Jak ktoś nie udzielił niech pisze do GIODO że Alior
    przetwarza bez zgody.

  • 10. Data: 2012-12-04 13:56:15
    Od: gral <n...@e...pl>

    zlotowinfo napisał(a):
    > Użytkownik "Fredzia" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > tak czy siak, mamy powód by heyah nie używać

    oraz aliora (aka jeb... szmaty :))