  • 1. Data: 2012-12-03 21:32:06
    Temat: Konto walutowe oszczednosciowe a belka
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Mam konto walutowe (GBP) oszczednosciowe (0.4%).
    Troche funtow lezalo tam pare dni i patrze a tu takie cos:

    Tytuł płatności:
    Odsetki naliczone: 0.01 Pobrany podatek: 0.00 Odsetki skapitalizowane: 0.01

    Jak to jest z ta nowa belka dla kont walutowych?
    Dlaczego nie pobrano mi podatku 0.01 GBP?
    (pewnie juz bylo na grupie, ale zapomnialem :)

  • 2. Data: 2012-12-03 22:07:00
    Temat: Re: Konto walutowe oszczednosciowe a belka
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Q pisze:

> [...]
    >
    > Jak to jest z ta nowa belka dla kont walutowych?
    > Dlaczego nie pobrano mi podatku 0.01 GBP?
    > (pewnie juz bylo na grupie, ale zapomnialem :)

    Pobrano podatek w wysokości zaokrąglonej do pełnych groszy, czyli
    dokładnie 0,01 PLN. Po przeliczeniu na GBP jest to równe 0,00 GBP.

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2012-12-04 19:05:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak to jest z ta nowa belka dla kont walutowych?
    > Dlaczego nie pobrano mi podatku 0.01 GBP?
    > (pewnie juz bylo na grupie, ale zapomnialem :)

    Nie wszystkie banki tak robia, ten przyklad przypuszczam jest z Aliora,.
    Reszta bankow okrada nas mocniej, i od 0,01 GBP zabiera 0,01 GBP na podatek.
    Widac interpretacja podatku nie jest jednoznaczna.

  • 4. Data: 2012-12-05 13:11:25
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Nie wszystkie banki tak robia, ten przyklad przypuszczam jest z Aliora,.
    > Reszta bankow okrada nas mocniej, i od 0,01 GBP zabiera 0,01 GBP na
    > podatek. Widac interpretacja podatku nie jest jednoznaczna.

    Zapomnialem napisac, ale trafiles w 10 - to Alior Sync.

  • 5. Data: 2012-12-05 18:42:19
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-12-05 13:11, Q pisze:

    > Zapomnialem napisac, ale trafiles w 10 - to Alior Sync.

    Alior Tato to dopiero ma zakręcony sposób naliczania belki na kontach
    walutowych. Przykład dla konta w EUR, brak wpływów od sierpnia, tylko
    naliczane są odsetki:

    31-08-2012
    Odsetki naliczone: 0.01
    Pobrany podatek: 0.00
    Odsetki skapitalizowane: 0.01

    30-09-2012
    Odsetki naliczone: 0.02
    Pobrany podatek: 0.00
    Odsetki skapitalizowane: 0.02

    31-10-2012
    Odsetki naliczone: 0.03
    Pobrany podatek: 0.01
    Odsetki skapitalizowane: 0.02

    30-11-2012
    Odsetki naliczone: 0.02
    Pobrany podatek: 0.00
    Odsetki skapitalizowane: 0.02

    Wygląda, że naliczają od 2 eurocentów... tylko czemu?

  • 6. Data: 2012-12-05 20:14:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Alior Tato to dopiero ma zakręcony sposób naliczania belki na kontach
    > walutowych. Przykład dla konta w EUR, brak wpływów od sierpnia, tylko
> [...]
    za pazdz. masz podatek- 1Eur=4,1350 ods=0,12PLN pod=(do grosza w
    gore)=0,03PLN co daje w EUR=0,007 (w zaokragl=0,01EUR)