  • 51. Data: 2012-12-06 09:06:29
    Temat: Re: Alior ty jebana szmato!!!!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    TrzyLinie wrote:
    > Jak już sobie spiliście z dzióbków, to może łaskawie powiecie pozostałemu
    > plebsowi w bezkształtnej ciemnej masie co to jest ów kominek?! :)

    kto!

    jedna odpowiedz juz masz.

    druga, zwiazana z wroclawiem, masz tu

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Boles%C5%82aw_Kominek

  • 52. Data: 2012-12-06 09:57:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca napisał(a) :
    > TrzyLinie <t...@U...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Przypuszczam, że chodzi o to.
    >
    > http://www.kominek.in/2011/07/dr-oetker-ty-pizdo/

    Ta strona to wirus. Jeden wielki wirus. Obciążenie procesem
    przeglądarki 100%. A i tak nie widzę pod tym linkiem,
    prawdopodobnego, tekstu. Są tylko komentarze do niego.
    Jednym słowem - przeładowanie multimedialnym i marketingowym
    bełkotliwym śmieciem, który skutecznie zablokowały mi filtry. Nawet
    poluzowanie reguł nie pomogło. I dobrze. Śmieciom mówimy NIE.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 53. Data: 2012-12-06 10:11:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k9pmls$i64$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > śmieciem, który skutecznie zablokowały mi filtry. Nawet poluzowanie reguł
    > nie pomogło. I dobrze. Śmieciom mówimy NIE.

    Masz jakąś pizdowatą przeglądarkę :)

    --
    marfi

  • 54. Data: 2012-12-06 12:28:49