  • 11. Data: 2009-01-24 00:55:45
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > ty natomiast prezenetujesz wyższą kulturę klienta.
    > Było sobie wpłacić pieniądze kilka dni wcześniej, a nie na ostatnią
    > chwilę.

    o... klient pko się odezwał...
    nie po to człowiek zakłada konto, żeby trzymać kasę w domu :-)
    a jak bank stawia na "wyższą kulturę", to niech taką reprezentuje, a klient
    ma prawo być i chamem jak zechce, mogli odmówić założenia konta, jak im się
    nie podobał...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 12. Data: 2009-01-24 01:18:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szczurwa wrote:

    > Wiciu, nie fanzol ! Nie banku interes, co chcialem zrobic z tymi
    > pieniędzmi.

    Przeciez bank się nie pytał co chcesz z nimi zrobić.

    Psim obowiązkiem

    o, to jest właśnie kultura klienta

    > jego było mi je wypłacić. W ten czy inny
    > sposób.

    To ci wypłaci. W poniedziałek.

    > A gdybym chciał zapłacić za panienki w salonie masażu, to też
    > mam wpłacać z wyprzedzeniem ?

    Raczej wypłacac z wyprzedzeniem i mieć w kieszeni zanim do tego masażu
    pójdziesz, bo inaczej możesz dostać od ich alfonsa w nos.

    > Podstawą stosunku między klientem i
    > bankierem są pewność i wzajemne zaufanie. Tu Alior zawiódł jak
    > szczękoblaszakowiec.

    weź się obraź i już.

  • 13. Data: 2009-01-24 04:34:14
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > To nie pierwszy pokaz "wyższej kultury bankowości" jakiego zdołałem
    > dświadczyć na przestrzeni niespełna dwumiesięcznej współpracy z
    > Aliorem.

    > Mam dość. Co to qrwa jest, bank czy warzywniak ?

    po kija robicie za betatesterów gównianych banków i później cała grupa pełna
    jest takich tekstów (to oczywiście dobrze że informujecie o tym dziadostwie
    ale nie o tym piszę) jak mieliście swoje sprawdzone konto w którymś z kolei
    wybranym banku to kto wam kazał bawić się w betatesterów?

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzz.

  • 14. Data: 2009-01-24 07:28:44
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    > a wcześniej nie wolno było?

    > ty natomiast prezenetujesz wyższą kulturę klienta.
    > Było sobie wpłacić pieniądze kilka dni wcześniej, a nie na ostatnią
    > chwilę.

    Teraz to dowaliłeś.... a ja naiwny myślałem, że to klient decyduje kiedy mu
    wygodnie skorzystać ze swoich pieniędzy...

  • 15. Data: 2009-01-24 07:31:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 23 Jan 2009 15:12:18 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Stan faktyczny: o godzinie 22.00 udałem się do bankomatu Euronet,
    > dumnie zaopatrzony w kartę debetową Alior. Potrzebowałem wypłacić
    > pilnie 5 tysięcy złotych i taki też limit dobowy posiada wspomniana
    > karta. Po włożeniu karty do czytnika i wystukaniu odpowiednich
    > kombinacji na ekranie ukazał się komunikat: przekroczony dzienny limit
    > transakcji. Kiego diabła ?

    Wiesz w ogóle jaki masz dzienny limit transakcji?
    BTW to jak chciałeś spłacać swoje zobowiązania po 22.00 w piątkową noc?
    Jedyne co mi się kojarzy to jakiś wpłatomat -mBank/Multi? Jeżeli tak to,
    nie rozumiem, po co sobie funodwać gonitwy i nerwy (wpłata 5k PLN to
    też niezłe wyzwanie, szczególnie w mBanku), jak można było po prostu
    zlecić przelew, no chyba że te pieniądze pojawiły się dopiero po 16.15
    na Aliorze.
    Czemu nie przelałeś pieniędzy, na konto żony, aby spróbować wypłacić?

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-01-24 08:07:48
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    Wracaj do PRLu. My tutaj wolimy korzystac z uslug bankow, ktore dotrzymuja
    slowa, bo zaufanie jest bardzo istotne w takich kwestiach.

    Mnie na przyklad tekst szczurwy ostatecznie zniechecil do jakichkolwiek prob
    kontaktu z tym czyms co sie nazywa alior, co wiecej bede korzystal tej
    opowiesci w gronie osob, ktorym bede mowil o tym, gdyz gdybym znalazl sie w
    takiej sytuacji to nie bylbym zadowolony.

  • 17. Data: 2009-01-24 08:26:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > - kredyt 9.90% (jak się ktoś załapał ;)

    Załapałem się ale nie korzystam. Poza tym wiesz, że to czasowa promocja ?

    > - kartą Citi nie warto płacić za granicą

    A płaciłeś kiedyś kartą Multi ? Z moich obserwacji wynika, że zakupy w
    sklepach internetowych (Azja, UK, Kanada) są rozliczane tek samo
    niekorzystnie jak w Citi.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-01-24 08:27:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Może sprobuj z kolejnym Citkiem. Tym razem LOT-wskim ?

    Preferuję pozostać przy BP. Co najwyżej szukam jakiejś sensownej
    alternatywy dla Aquariusa.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2009-01-24 08:30:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > weź się obraź i już.

    No tak, to klient jest winny tego, że bank nie wypłacił mu pieniędzy bo
    miał awarię/konserwację/coś tam. Kogo obchodzą jakieś problemy banku ?
    Kolejny powód do dyskwalifikacji Aliora jako banku - macbankowość w
    najczystszej postaci.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-01-24 08:37:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.S wrote:
    > Teraz to dowali?e?.... a ja naiwny my?la?em, ?e to klient decyduje kiedy mu
    > wygodnie skorzystaae ze swoich pieniedzy...

    Oczywiscie, z tym, że założenie, że bank będzie dostępny na zawołanie w
    każdej chwili jest po prostu naiwne a skutki są jak widać.