  • Data: 2009-01-24 07:31:39
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Jan 2009 15:12:18 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Stan faktyczny: o godzinie 22.00 udałem się do bankomatu Euronet,
    > dumnie zaopatrzony w kartę debetową Alior. Potrzebowałem wypłacić
    > pilnie 5 tysięcy złotych i taki też limit dobowy posiada wspomniana
    > karta. Po włożeniu karty do czytnika i wystukaniu odpowiednich
    > kombinacji na ekranie ukazał się komunikat: przekroczony dzienny limit
    > transakcji. Kiego diabła ?

    Wiesz w ogóle jaki masz dzienny limit transakcji?
    BTW to jak chciałeś spłacać swoje zobowiązania po 22.00 w piątkową noc?
    Jedyne co mi się kojarzy to jakiś wpłatomat -mBank/Multi? Jeżeli tak to,
    nie rozumiem, po co sobie funodwać gonitwy i nerwy (wpłata 5k PLN to
    też niezłe wyzwanie, szczególnie w mBanku), jak można było po prostu
    zlecić przelew, no chyba że te pieniądze pojawiły się dopiero po 16.15
    na Aliorze.
    Czemu nie przelałeś pieniędzy, na konto żony, aby spróbować wypłacić?

    Xenocide