    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Date: Fri, 27 Oct 2017 13:38:27 +0200

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    >Mnie przede wszystkim wkurza to, że skoro po raz drugi dzwoni do mnie
    >pracownik banku tuż przed "przeładowaniem" lokaty, to nie może to być
    >przypadek.

    Idea to wrecz dzwoni "panu sie wkrotce konczy lokata" :-)

    >Zatem bank nie zachowuje tajemnicy bankowej.

    Tak niekoniecznie ... bo moze pracownik nic nie wie o lokatach, tylko
    komputer mu wystawia
    "Kowalski Jan, lokata mu sie konczy, namowic na nowa".

    Wiecej nie wie ... naruszyli tajemnice, czy nie naruszyli ?
    No i to w koncu pracownik, wiec zrozumiale ze pracownik zna/moze znac
    konta klientow, tylko jest zobowiazany do dalszego utrzymania
    tajemnicy.

    >Moje wkurzenie
    >wzmaga to, że pytam tę kobietę, o co jej chodzi, a ona mi opowiada
    >jakieś bajki o tajemniczych złotych interesach, które tylko ona może
    >mi
    >przekazać. Nawet inna placówka banku nie. A takie coś już działa na
    >mnie, jak płachta czerwona na byka. Na odległość to szwindlem
    >śmierdzi.

    Idea ? Taki styl maja :-)
    A czy szwindel ... niekoniecznie. Choc kto wie, moze i szukaja
    bogatych, ktorzy o drobne 100 tys awanturowac sie nie beda w razie
    wpadki :-)

    J.