  • Data: 2017-10-30 21:07:11
    Temat: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 30 października 2017 19:59:10 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
    > Problem podobno jest z bankomatami, bo jak się pobierze z innego to już
    > jest opłata. Przynajmniej tak mi mówią koleżanki, które "latają" tylko
    > do bankomatów PKO BP, a niedaleko jest bankomat Euronetu.
    A tak, w inteligo (i w pko chyba też) bezpłatne tylko własne bankomaty oraz wbk (choć
    nie wiem, czy w pko wbk też).
    Ale tu było o tym, jak mieć konto w pko lub pekao.
    Jeśli chce się bezpłatne wszystkie bankomaty - oraz wszystko poza tym też bezpłatne -
    to orange finanse lub nest, ew. idea (w tym lion's bank, czyli ich "private banking"
    - taki dla ubogich, wystarczy założyć lokatę na 10k na niezły %) lub getout - ale z
    klonami każdy zaczyna na własną odpowiedzialność - choć mi się w lion's nawet podoba,
    robią fajne wykłady (z cateringiem ;)