  • Data: 2017-10-26 07:25:27
    Temat: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Co prawda Alior Bank zapewnia w specjalnym oświadczeniu, że nic nikomu
    nie obiecywał, a jedynie informował o gwarancji zaoferowanej przez
    zewnętrzny podmiot, ale dla mnie jest to ściema. Bank to nie jest targ z
    warzywami, ani sklep spożywczy (zresztą nawet w spożywczaku nie
    sprzedaje się towarów od niesprawdzonego dostawcy). Jeśli jakaś oferta
    się pojawia w sprzedaży, to bank żyruje tę ofertę swoją wiarygodnością i
    marką. I nie wydaje mi się, by Alior mógł się teraz od tej
    odpowiedzialności wykręcić. "