  • Data: 2017-10-26 23:11:28
    Temat: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja rozumuję w następujący sposób. Bankiem rządzą profesjonaliści. Gdyby
    > ten proponowany interes miał przynieść dochody większe, niż
    > procent,który mi płacą z wkładu, to by zainwestowali pieniądze banku, bo
    > po co mi płacić. Udzielili by temu funduszowi po prostu kredytu i
    > zarobili na nas. Skoro nie inwestują, tylko szukają jelenia, to
    > widocznie sami wątpią, że to się uda.

    Wężykiem, wężykiem :-)

    Nie byłoby tematu gdyby nie to "szlachetne" opiekowanie się bankami
    przez państwo. Ten nadzór jest za Pana Pani pieniądze i widać jak działa.
    W dodatku banksterzy ciągle się żalą że to podraża ich działalność
    No to niech przestanie podrażać, niech podatki będą mniejsze, niech
    banki działają na normalnych rynkowych zasadach z upadłością włącznie i
    wtedy będą mogły wciskać kity klientom jakie sobie tylko w tych
    popapranych główkach wymyślą.
    Jak na razie tak nie jest i ja jako obywatel płacący podatki domagam się
    działania tego pożalsięboże nadzoru bo ja za to płacę i wyciągnięcia
    konsekwencji za takie szemrane praktyki odbywające się w marmurowym
    przybytku nazywanym górnolotnie "bankiem" :-).