  • 11. Data: 2004-06-20 18:37:39
    Temat: Re: Albo inaczej... :p
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 20 Jun 2004 17:20:15 +0200, w <cb49un$d34$1@kastor.ds.pg.gda.pl>, "MiCom"
    <m...@w...org> napisał(-a):

    > Q&^%, co to za bank? :/

    Pewnie taki, który wpisuje to co mu klient podał, nie?

    PS. Próbowałeś zadzwonić do Int.?

  • 12. Data: 2004-06-20 19:18:05
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "MiCom" <m...@w...org> schrieb im Newsbeitrag

    > Niby niewiarygodne, a jednak ostatni tydzień udowodnił, że furtka
    > jest chociaż uchylona.
    (...)
    > Zanim rzucisz rotfla zastanów się czy myślisz - w ten sposób usługa
    > InfoSMS może być wykorzystana do złamania tajemnicy bankowej w podstawowym
    > zakresie.

    to nie tak!
    ja sie w pelni z Toba zgadzam!
    smieje sie bo w smieszny sposob to oglosiles ze panu z Sulejowka zostalo
    ilestam pln :-)
    ale absolutnie nie najlepiej swiadczy to o banku i o fakcie, ze nie ma
    procedur sprawdzajacych.
    pelne poparcie!
    pzdr,
    rafal urbanelis

  • 13. Data: 2004-06-20 19:20:06
    Temat: Re: Poufno???? informacji wg. Inteligo.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MiCom <m...@w...org> wrote:
    > Jednak powinien być wprowadzony mechanizm weryfikacji - a Hameryce
    > bank już szykowałby fundusze na spłatę roszczeń klienta, którego
    > saldo rachunku zostało ujawnione. W końcu pomyłka może być po stronie
    > klienta, ale klient ma prawo być głupi, a potem nie sposób udowodnić,
    > czy to nie wina panienki z infolinii. A to już furtka do roszczeń,
    > pomówień, utraty zaufania przez bank.

    Piszesz tak na podstawie jakiegos konkretnego przypadku, czy tak sobie
    wymyslasz?

    http://www.PRnews.pl

  • 14. Data: 2004-06-20 19:41:14
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > ale absolutnie nie najlepiej swiadczy to o banku i o fakcie, ze nie ma
    > procedur sprawdzajacych.

    Jesli to klient podal zly numer to nie ma tu zadnej winy banku. Bank nie
    moze myslec za klienta. To juz sprawa tego pana z Sulejowka zeby tego
    dopilnowac.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 15. Data: 2004-06-20 19:57:14
    Temat: Re: Poufnosc informacji wg. Inteligo.
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    MiCom wrote:

    > Oczywiście, że to była pomyłka. Jakoś w tym przypadku wykluczam inne
    > możliwość.

    No i byla to pomylka uzytkownika! Jezeli pan MiCom mialby chociaz blade
    pojecie o procedurach inteligo wiedzialby, ze pomylka *musiala* byc po
    stronie uzytkownika oraz ze *nie mogla* byc dokonana zmiana numeru bez
    wiedzy posiadacza rachunku.

> [...]
    > infolinii. A to już furtka do roszczeń, pomówień, utraty zaufania przez

    No moze jednak przytocze procedure.. Klient zglasza chec zmiany numeru
    tel. komorkowego. na 0 612 123 123. iLinka (po potwierdzeniu danych)
    pyta sie czy klient potwierdza zmiane numeru komorkowego na
    0 612 123 123. Jezeli klient potwierdzi, to proszony jest o podanie kodu
    ze zdrapki. Dopiero wtedy zmiana jest dokonywana (na koniec dyspozycja
    wraz z numerem telefonu powtarzana jest przez iLinke ponownie).
    Oczywiscie wszystko jest nagrane i udowodnienie bledu klienta nie jest
    problemem.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 16. Data: 2004-06-20 20:24:27
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Piszesz tak na podstawie jakiegos konkretnego przypadku, czy tak sobie
    > wymyslasz?

    wymysla.

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 17. Data: 2004-06-20 20:31:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > szykowałby fundusze na spłatę roszczeń klienta, którego saldo rachunku
    > zostało ujawnione. W końcu pomyłka może być po stronie klienta, ale klient

    Weryfikacja też niewiele pomoże jeśli np.
    pan z Sulejówka rozwiązał umowę GSM i nie zawiadomił o tym banku,
    a Ty otrzymałeś ten numer 'z odzysku'.
    Wyobrażasz sobie weryfikację przed każdym wysłaniem SMSa?

  • 18. Data: 2004-06-20 20:50:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 20 Jun 2004 20:24:16 +0200, w <cb4knn$7kd$1@kastor.ds.pg.gda.pl>, "MiCom"
    <m...@w...org> napisał(-a):

    > a potem nie sposób udowodnić, czy to nie wina panienki z
    > infolini

    Rozmowy są nagrywane.
    Oczywiście może być tak jak w mBanku, że "panie, nic nie zostało
    zarejestrowane" :))).

  • 19. Data: 2004-06-21 05:51:10
    Temat: Re: Błędny numer dowodu na umowie.
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:

    > Jesli to klient podal zly numer to nie ma tu zadnej winy banku. Bank nie
    > moze myslec za klienta. To juz sprawa tego pana z Sulejowka zeby tego
    > dopilnowac.

    Mam osobiste konto w inteligo. Otwieram wspólne. Serię i numer dowodu
    osobistego w systemie mają poprawny (werifikowałem). Na umowie o konto
    wspólne zarówno ja jaki i żona otrzymujemy błednie wpisane serie i numer
    mojego dowodu. I nie jakas tam literówka, komlpetnie inny numer.
    Podobnie może być z numerem komórki, nieprawdaż? Klient podaje poprawny,
    a SMS idą na jakis inny. Wcale bym się nie zdziwił.
    Pozdrawiam, Bogusz.

  • 20. Data: 2004-06-21 07:40:11
    Od: "mk" <m...@p...oonet.pl>

    Dla klientów dawnego e-pko numery do powiadomień brane są z ankiety jako
    numery kontaktowe a te mogą być z przed pięciu lat.
    Za dwa miesiące usługa będzie płatna i klient sam zablokuje sms albo poda
    aktualny numer.
    Pozdrawiam Mirekk.