  • 21. Data: 2004-06-21 09:59:59
    Temat: Re: Albo inaczej... :p
    Od: p...@p...onet.pl

    > a moze Panu(-i) sie cos walnelo i blednie wypelnil wniosek i wpisal
    > nieprawidlowy numer telefonu?
    > moze to nie jest wina Inteligo?
    > po co zaraz Q&^% przeklinac?

    A moze ktos byl wczesniej klientem e-pko i w momencie przejscia do Inteligo
    (automatycznego), jego numer, ktory kiedys podal jako numer ___kontaktowy___, a
    nie numer do wysylania waznych SMS-ow, stal sie numerem, na ktory Inteligo
    bezmyslnie wysyla jego stan konta i miejsce zakupow??? Ja bylem w takiej
    sytuacji - numer telefonu (kontaktowego!!!) podalem podpisujac umowe z e-pko
    ponad dwa lata temu. W miedzyczasie zmienilem numer i dopiero info od kumpla,
    ze dostaje SMS-y na moj byly numer (po zmianie na Inteligo) przypomnialo mi o
    podanym kiedys telefonie....
    Ja rozumiem, ze to dla wygody itp. itd. - ale w takim przypadku ja __nigdy__
    nie podpisalem sie pod checia dostawania SMS-ow na taki, a taki numer.

    PeGaZ

  • 22. Data: 2004-06-21 10:32:43
    Temat: Re: Poufnosc informacji wg. Inteligo.
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 20 Jun 2004 21:57:14 +0200, Krzysztof
    <k...@s...800.pl> wrote:

    >No moze jednak przytocze procedure.. Klient zglasza chec zmiany numeru
    >tel. komorkowego. na 0 612 123 123. iLinka (po potwierdzeniu danych)
    >pyta sie czy klient potwierdza zmiane numeru komorkowego na
    >0 612 123 123. Jezeli klient potwierdzi, to proszony jest o podanie kodu
    >ze zdrapki. Dopiero wtedy zmiana jest dokonywana (na koniec dyspozycja
    >wraz z numerem telefonu powtarzana jest przez iLinke ponownie).
    >Oczywiscie wszystko jest nagrane i udowodnienie bledu klienta nie jest
    >problemem.

    IMHO brakuje jednego: oddzwonienia banku na podany numer i weryfikacji
    tożsamości klienta.
    --
    Jarek Andrzejewski