  • 1. Data: 2010-07-16 18:38:41
    Temat: Aktywacja Play 24
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chciałem znajomej aktywować Play 24 (logowanie.playmobile.pl) i
    pomyliłem się w adresie, e-mail aktywujący poszedł na
    nieistniejące konto. Potem szybko nawet założyłem takie konto ale
    żaden e-mail nie przyszedł.

    W liście który dostałem na inne konto testowe jest taka
    informacja:
    "Aby aktywować swoje konto w portalu Play, w ciągu 24 godzin
    kliknij poniższy link lub wpisz go do paska adresu swojej
    przeglądarki WWW.
    W przeciwnym wypadku Twoje konto zostanie usunięte i będziesz
    musiał ponownie przeprowadzić proces rejestracji."

    Z tym że nawet po 2 dniach numer komuóki który użyłem wcześniej
    jest ciągle zablokowany "Podany numer telefonu należy do innego
    użytkownika." i nie mogę założyć już konta na ten numer.

    Ktoś może to już przerabiał co można z tym teraz zrobić.

    Damian

  • 2. Data: 2010-07-17 07:47:34
    Temat: Re: Aktywacja Play 24
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Damian Niusy pisze:
    > Witam,
    >
    > Chciałem znajomej aktywować Play 24 (logowanie.playmobile.pl) i
    > pomyliłem się w adresie,
    Nadal się mylisz.

  • 3. Data: 2010-07-17 20:19:07
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    jo44 wrote:

    > Nadal się mylisz.

    Hm, delikatnie zwracam uwagę, że na tej liście panują pewne
    niepisane zasady, m.in. jak się nie ma nic do powiedzenia, to się
    nie odpowiada ;-)

    witrak()

  • 4. Data: 2010-07-18 03:04:42
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    witrak() pisze:

    > Hm, delikatnie zwracam uwagę, że na tej liście panują pewne niepisane
    > zasady, m.in. jak się nie ma nic do powiedzenia, to się nie odpowiada ;-)

    W którym to banku aktywuje sie Play'a?

  • 5. Data: 2010-07-18 10:47:47
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    jo44 wrote:

    > W którym to banku aktywuje sie Play'a?

    No widzisz, jak Ci się pomoże, to potrafisz napisać coś na temat.

    witrak()

  • 6. Data: 2010-07-18 11:49:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.07.2010 12:47), witrak() wrote:

    > No widzisz, jak Ci się pomoże, to potrafisz napisać coś na temat.

    Przecież na samym początku również napisał na temat - że pytający
    pomylił adresy (w domyśle - grup).

    p. m.

  • 7. Data: 2010-07-18 21:45:55
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    witrak() pisze:

    > No widzisz, jak Ci się pomoże, to potrafisz napisać coś na temat.

    Obawiam się, że Tobie nic nie pomoże.

  • 8. Data: 2010-07-19 06:44:53
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    mvoicem wrote:

    > Przecież na samym początku również napisał na temat - że pytający
    > pomylił adresy (w domyśle - grup).
    >
    > p. m.

    Jeżeli ktoś coś pisze, to chyba po to, aby zostać zrozumianym -
    bez zapoznawania się encyklopedią, ani nawet całą korespondencją,
    chyba, że lekceważy czytelników.

    Umiejętność pisania ze zrozumieniem jest prawie równie rzadka, jak
    czytania ze zrozumieniem ;-)

    witrak()