  • 1. Data: 2010-07-16 16:00:42
    Temat: Jak zainwestować 20 tys. zł?
    Od: "K" <K...@n...pl>

    Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby:
    - osiągnąć maksymalny zysk
    - horyzont czasowy do 3 lat
    - pieniądze mogą być zamrożone
    - zakładam rozsądne ryzyko

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-16 16:09:11
    Temat: Re: Jak zainwestować 20 tys. zł?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    K pisze:
    > Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby:
    > - osiągnąć maksymalny zysk
    > - horyzont czasowy do 3 lat
    > - pieniądze mogą być zamrożone
    > - zakładam rozsądne ryzyko

    Przymiotniki określające ryzyko i zysk muszą być takie same.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-16 16:12:38
    Od: "K" <K...@n...pl>

    > Przymiotniki określające ryzyko i zysk muszą być takie same.

    OK. Ryzyko może być nawet bardzo duże.
    Nie piszę maksymalne ryzyko, bo nie wiem co by to miało oznaczać
    - udział w loterii? Wszelkie loterie odpadają.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-16 16:17:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "K" <K...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > OK. Ryzyko może być nawet bardzo duże.
    > Nie piszę maksymalne ryzyko, bo nie wiem co by to miało oznaczać
    > - udział w loterii? Wszelkie loterie odpadają.

    Bardzo dobrym sposobem na uzyskanie maksymalnego ryzyka jest szukanie porad
    inwestycyjnych w Internecie. :D

  • 5. Data: 2010-07-16 16:20:23
    Od: "K" <K...@n...pl>

    > Bardzo dobrym sposobem na uzyskanie maksymalnego ryzyka jest szukanie porad
    inwestycyjnych w Internecie. :D

    Wydawało mi się, że właśnie to robię :D

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-07-16 16:36:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "K" <K...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wydawało mi się, że właśnie to robię :D

    Dokładnie to właśnie robisz. :P

  • 7. Data: 2010-07-16 16:37:54
    Od: "K" <K...@n...pl>

    inwestycyjnych w Internecie. :D

    > Dokładnie to właśnie robisz. :P

    A teraz poważnie. proszę tylko o rady. natomiast z pewno

  • 8. Data: 2010-07-16 16:43:25
    Od: "K" <K...@n...pl>

    inwestycyjnych w Internecie. :D

    > Dokładnie to właśnie robisz. :P

    A teraz poważnie. Proszę tylko o rady. Do tej pory interesowały
    mnie inwestycje z małym ryzykiem i na innych się nie znam.
    Oczywiście wszelkie rady (mam nadzieję, że takie otrzymam)
    przeanalizuję, a decyzję podejmę na własne ryzyko.
    W sumie proszę o wskazówki, które nakierują moje poszukiwania.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-07-16 16:44:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    K pisze:

    > A teraz poważnie. proszę tylko o rady. natomiast z pewno

    Chcesz, aby ktoś na grupie, ot tak, podał idealny sposób na
    osiągnięcie dużego zysku? Nawet przy dużym ryzyku? To może być trudne.

    Poczytaj blog www.dwagrosze.blogspot.com - jest tam wiele opinii na
    temat inwestowania, których nie ma w mainstreamowych mediach. Bo chyba
    nie chodzi Ci o rady typu "fundusz akcyjny"?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-07-16 16:53:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    K wrote:

> [...]
    > przeanalizuję, a decyzję podejmę na własne ryzyko.
    > W sumie proszę o wskazówki, które nakierują moje poszukiwania.

    możesz mi je pożyczyc.
    Gwarantuje duzy zysk z duzym ryzykiem. tak jak chciales.