  • 1. Data: 2010-07-16 15:08:04
    Temat: ograniczenie dostępu do KKEra
    Od: <a...@W...gazeta.pl>

    Na stronie Polbanku stoi, co następuje... zanim zacytuję, małe pytanko do
    tych, którzy mają doświadczenie z używaniem KK Polbank Era: czy oznacza to, że
    w weekend nie będzie można zaopatrzyć się np. w marketach płacąc kartą?
    Obiecany cytat:

    OGRANICZENIE DOSTĘPU DO OPERACJI DLA KART KREDYTOWYCH W SYSTEMIE BANKOWOŚCI
    INTERNETOWEJ POLBANK24

    Staramy się, by korzystanie z bankowości internetowej było dla Państwa jak
    najwygodniejsze i możliwie proste, dlatego stale prowadzimy prace nad jej
    usprawnianiem. W związku z tym w dniach 17-18 lipca 2010 r. nastąpi czasowe
    ograniczenie dostępu do operacji dla kart kredytowych w systemie bankowości
    internetowej ze względu na przeprowadzane prace konserwacyjne.

    Korzystanie z operacji dla kart kredytowych w systemie bankowości internetowej
    Polbank24 nie będzie możliwe od godziny 3:00 w sobotę
    17 lipca 2010 r. do godziny 24:00 w niedzielę 18 lipca 2010 r.

    Inne operacje, niezwiązane z rachunkami kart kredytowych, będą przez cały czas
    dostępne.

    Za zaistniałe niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy.

    Jednocześnie informujemy, że mogą Państwo przez cały czas korzystać z usług
    bankowości telefonicznej, także w zakresie operacji dla kart kredytowych. Nasi
    Konsultanci są do Państwa dyspozycji pod numerami tel.: 801 822 822 oraz 22 3
    822 822.

  • 2. Data: 2010-07-16 15:13:49
    Temat: Re: ograniczenie dostępu do KKEra
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    To oznacza tylko, że system internetowy będzie jeszcze bardziej nie działał
    niż zazwyczaj.

    Co do samych płatności kartami nie ma tu żadnych informacji, więc powinny
    się odbywać normalnie.

  • 3. Data: 2010-07-16 15:34:48
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > tych, którzy mają doświadczenie z używaniem KK Polbank Era: czy oznacza
    > to, że w weekend nie będzie można zaopatrzyć się np. w marketach płacąc

    Ja to rozumiem tak, że starają się ożywić trupa i zmodernizować system w
    zakresie obsługi KK. Gdyby miało to wpłynąć na autoryzacje KK, myślę że
    komunikat byłby w tym zakresie podany wprost.
    Zresztą obiektywnie musze stwierdzić, że jak do tej pory nie odnotowałem
    problemów w użytkowaniu ichniej KK, co jeśli wszystkie systemy IT Polanku
    prezentują taki poziom jak system transakcyjny, to jest to dodatkowy plus.

  • 4. Data: 2010-07-16 17:37:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 17:13:49 +0200, MarekZ napisał(a):

    > To oznacza tylko, że system internetowy będzie jeszcze bardziej nie
    > działał niż zazwyczaj.
    >
    > Co do samych płatności kartami nie ma tu żadnych informacji, więc
    > powinny się odbywać normalnie.

    No logicznie myśląc, to powinno być tak jak napisałeś, ale są jeszcze
    prawa Murphego ;) Ja się o tym przekonam około 10 godziny w sobotę w
    Szpindlerowym Młynie, pod wyciągiem, jak będę karnet kupował :D

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-07-16 19:39:08
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 15:08:04 +0000 (UTC), a...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

> [...]
    > ograniczenie dostępu do operacji dla kart kredytowych w systemie bankowości
    > internetowej ze względu na przeprowadzane prace konserwacyjne.

    Czyżbyśmy mieli się doczekać pokazywania blokad? Bo niewiele więcej widzę
    do zrobienia przy KK (no jeszcze ustawianie limitów).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2010-07-16 20:23:10
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 16 Lip, 17:34, "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Ja to rozumiem tak, że starają się ożywić trupa i zmodernizować system w
    > zakresie obsługi KK. Gdyby miało to wpłynąć na autoryzacje KK, myślę że
    > komunikat byłby w tym zakresie podany wprost.

    Hehe to jest bardzo dobry system, ostatnio o dziwo nie mam żadnych
    problemów, tylko nie jest najszybszy:P
    i brak blokad. Poza tym ma wszystko czego potrzebuje do kart....

  • 7. Data: 2010-07-17 04:09:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > Czyżbyśmy mieli się doczekać pokazywania blokad? Bo niewiele więcej widzę
    > do zrobienia przy KK (no jeszcze ustawianie limitów).
    Pokazywanie którą kartą została wykonanan transakcja. (Widać to dopiero
    w PDF-ie, lub papierze)

    KJ

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis

  • 8. Data: 2010-07-17 10:27:07
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 17 Jul 2010 06:09:21 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Pokazywanie którą kartą została wykonanan transakcja. (Widać to dopiero
    > w PDF-ie, lub papierze)

    Mówisz o dodatkowych? Nie mam, ale to rzeczywiście powinni poprawić.

    --
    Kojer

  • 9. Data: 2010-07-19 06:40:48
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    > Czyżbyśmy mieli się doczekać pokazywania blokad? Bo niewiele więcej widzę
    > do zrobienia przy KK (no jeszcze ustawianie limitów).

    No niestety. Żadnych nowosci nie widzę.

    --
    Kojer