  • 1. Data: 2010-07-16 07:21:59
    Temat: Zamknięcie konta Inteligo - list polecony?
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam

    gdzieś tu wyczytałam, że aby zamknąć konto inteligo muszę odesłać formularz
    listem poleconym

    a czy mogę to zrobić poprzez INPOST tam chyba tez są listy polecone?

  • 2. Data: 2010-07-16 09:52:29
    Temat: Re: Zamknięcie konta Inteligo - list polecony?
    Od: z...@o...pl

    > Witam
    >
    > gdzieś tu wyczytałam, że aby zamknąć konto inteligo muszę odesłać formularz
    > listem poleconym
    >
    > a czy mogę to zrobić poprzez INPOST tam chyba tez są listy polecone?

    ja wysłałem formularz w darmowej kopercie przerzucającej
    opłate na bank (leżała sobie w domu chyba od 2004) i przyjęli
    dzwoniłem i mam info, że owszem, list dotarł, przyjęto formularz
    obecnie trwa miesięczny okres wypowiedzenia, znam date zamknięcia

    wniosek: można nawet listem zwykłym, nie poleconym, INPOST

  • 3. Data: 2010-07-16 16:51:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    w...@g...pl wrote:
    > Witam
    >
    > gdzieś tu wyczytałam, że aby zamknąć konto inteligo muszę odesłać formularz
    > listem poleconym
    >
    > a czy mogę to zrobić poprzez INPOST tam chyba tez są listy polecone?

    mozna czymkolwiek. nawet gołębiem. ważne, żeby dostali.

    problem bedzie tylko taki, ze jak nie dostana, to ciezko bedzie znalezc
    kto zawalił.
    Jesli ci nie zalezy na terminowym zamknieciu, a tylko zamknieciu i nie
    masz problemu z wyslaniem formualrza jeszcze raz jak po dwoch miesiacach
    oni stwierdza, ze nic do nich nie dotarlo to mozesz wyslac czymkolwiek.