  • Data: 2021-08-23 11:40:53
    Temat: Re: Aion
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może i racja, zabawy zabraniać nie zamierzam.

    Ja jednak uważam, iż osoby zamożne korzystają z banków. Naprawdę.

    > Może np. trzymać w10 bankach, żeby mieć gwarancje BFG.

    Upadek dużego banku (na miarę Aliora czy PKO BP - też ma kantor) jest o
    wiele mniej prawdopodobny niż zwinięcie się Aion. Dostrzegam tu pewne
    różnice.

    > Jeśli go to bawi - na zdrowie.

    Środki gdzieś trzeba lokować - jedni wybierają nieruchomości, inni
    obligacje, jeszcze inni waluty czy akcje - jednakże bardzo trudno byłoby
    inwestować w cokolwiek poza systemem bankowym.

    > Ale sądzę, że jednak dość szybko przestanie być to zabawne i poszuka banku, gdzie
    dostanie ofertę lepszą niż dla drobnicy.

    Naprawdę nie trzeba mieć miliona dolarów, aby uzyskać preferencyjne
    warunki wymiany walut w kantorach bankowych.

    > Chyba że obecnie milion dolarów to jeszcze nic takiego i po lepszą ofertę trzeba
    przyjść z większą kasą - jakby nie patrzeć obecnie nie starczy to na 7k nagrody dla
    polecającego nowego klienta citigold private client ;>

    W przypadku akcji/walut milion to pestka, bowiem ideą inwestycji jest
    OBRÓT. Czyli kupno-sprzedaż. Bank (pośrednik, broker) ma % dla siebie z
    każdej transakcji. Innymi słowy jeśli masz 460.000 PLN (przypomnę, iż
    Aion ustami dyrektora w wywiadzie z GW porównywał inwestycje w Aion do
    nieruchomości) i 10x kupisz 100.000 EUR... a potem 10x sprzedasz po
    lepszym kursie to OBRÓT wyjdzie Ci blisko 10 mln. W każdej chwili (a
    zatem czy leży 460.000 PLN na koncie czy 100.000 EUR) masz gwarancję
    BFG... lub nie.
    Jeśli te pół miliona to znaczna część Twojego majątku - raczej nie
    wrzucisz w podejrzany podmiot, przed którym zaczyna ostrzegać już i ABW,
    i KNF.