  • 1. Data: 2004-09-19 13:14:34
    Temat: Abonament RTV
    Od: "Kubbek" <k...@c...onet.pl>

    Mam pytanie czy za abonament RTV moza placic za pomoca przelwu bankowego czy
    tylko i wylącznie na poczcie.

    Pozdrawiam
    Kubbek

  • 2. Data: 2004-09-19 13:21:10
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-19 15:14, Kubbek wrote:
    > Mam pytanie czy za abonament RTV moza placic za pomoca przelwu bankowego czy
    > tylko i wylącznie na poczcie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Kubbek

    Ale poszukać samemu to sie nie chciało ?
    http://www.google.com/search?q=abonament+rtv+w+banku

    Trzeci link
    KJ

  • 3. Data: 2004-09-19 13:24:47
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kubbek" <k...@c...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie czy za abonament RTV moza placic za pomoca przelwu bankowego
    > czy
    > tylko i wylącznie na poczcie.

    jeżeli znasz nr rachunku to przelewem (poczta też przecież będzie musiała
    puścić przelew)
    chyba że jest to przekaz pieniężny.

    pozostaje jeszcze pytanie: po co chcesz to zrobić?

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-09-19 13:29:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie czy za abonament RTV moza placic za pomoca przelwu bankowego czy
    > tylko i wylącznie na poczcie.

    Tu na pewno znajdziesz odpowiedź na te i nawet na następne pytania:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    54579&t=654579&v=f

  • 5. Data: 2004-09-19 14:10:22
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 19 Sep 2004 15:24:47 +0200, w <cik1fk$1j9k$1@mamut1.aster.pl>, "zbiggy"
    <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > pozostaje jeszcze pytanie: po co chcesz to zrobić?

    Niech lepiej wpłaci na Jedynie Słuszną Fundację ;)

  • 6. Data: 2004-09-19 14:21:05
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    > Mam pytanie czy za abonament RTV moza placic za pomoca przelwu bankowego
    czy
    > tylko i wylącznie na poczcie.

    Możesz zrobić przelew, numer konta znajdziesz tu:
    http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_oplaty.htm

  • 7. Data: 2004-09-19 15:22:03
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P."

    > Niech lepiej wpłaci na Jedynie Słuszną Fundację ;)

    co kto lubi, ale przecież nałożenie tej opłaty przez KRRiT zostało uznane
    przez TK za niezgodne z konstytucją. jeżeli kilka czy nawet kilkanaście
    pryków siedzi tam za nasze miliony złotych, jako bonus wyłudzają łapówki od
    mediów a na dodatek okazuje się, że nawet nie zapoznali się z normami
    regulującymi ich działalność, to ja, ich pracodawca nie płacę za taką robotę
    :-))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 8. Data: 2004-09-19 17:52:13
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > co kto lubi, ale przecież nałożenie tej opłaty przez KRRiT zostało uznane
    > przez TK za niezgodne z konstytucją.

    Co oczywiście nie rodzi obecnie żadnych skutków prawnych, gdyż wejście w
    życie wyroku zostało odroczone o 12 miesięcy.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-09-19 20:53:09
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 19 Sep 2004 19:52:13 +0200, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> wrote:

    >Co oczywiście nie rodzi obecnie żadnych skutków prawnych, gdyż wejście w
    >życie wyroku zostało odroczone o 12 miesięcy.

    dodajmy to tego, ze rozpatrzenie tej "niezwykle skomplikowanej" sprawy
    przez TK od momentu wystapienia RPO do momentu ogloszenia wyroku
    trwalo 15 miesiecy...

    G.

  • 10. Data: 2004-09-19 21:02:47
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kubbek" <k...@c...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie czy za abonament RTV moza placic za pomoca przelwu bankowego
    > czy
    > tylko i wylącznie na poczcie.

    Możesz też opłacić np. w dowolnej agencji PKO BP SA (oczywiście, podobnie
    jak na poczcie musisz mieć książeczkę opłat). Nie jestem tak do końca pewien
    ale zdaje się, że zapłacisz tam bez prowizji.
    yamma