  • 1. Data: 2004-09-19 09:20:41
    Temat: Neste i Inteligo - co się dzieje ?
    Od: "pbjs" <p...@w...pl>

    Witam,

    Jak płaciłem za paliwo w lipcu to blokada
    kwoty była po kilkunastu minutach od zatankowania
    zmieniana na waktyczną wartość zatankowanego paliwa.

    Od 3-4 tygodni blokady mi wiszą na koncie
    przez 1-2 dni na kwotę wprowadzoną przed tankowaniem.

    Coś się ostatnio zmieniło ?

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 2. Data: 2004-09-22 10:18:42
    Temat: Re: Neste i Inteligo - co się dzieje ?
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    pbjs wrote:

> [...]
    >
    > Od 3-4 tygodni blokady mi wiszą na koncie
    > przez 1-2 dni na kwotę wprowadzoną przed tankowaniem.

    Nie zauważyłem takiej przypadłości. Od czerwca tankuję tylko na Neste,
    bo jest to dla mnie wygodne, mam stację "pod nosem", dostaję tylko
    jedną fakturę, no i jest taniej.
    Płaciłem różnymi kartami, m.in. inteligo - nawet dzisiaj. Zaglądam do
    środków zablokowanych i oczywiście jest blokada na kwotę za jaką
    zatankowałem. Ani mniej, ani więcej.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-09-26 08:34:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Human Being napisał(a):

> [...]
    > Płaciłem różnymi kartami, m.in. inteligo - nawet dzisiaj. Zaglądam do
    > środków zablokowanych i oczywiście jest blokada na kwotę za jaką

    Tankowałem wczoraj i dziś mam blokadę na faktyczną kwotę zatankowanego
    paliwa, ale parę dni temu były jakieś problemy.

    PS ale się z tego Zabrza city robi - dwie stacje Neste 2 minuty drogi od
    siebie :))))