  • 1. Data: 2004-09-19 07:48:17
    Temat: BPH - ile mozna czekac na KK???
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    Mam dosc BPH!
    Dnia 12.08.2004r. zlozylem wniosek o wydanie KK. Mialem czekac 2
    tyg. na przyjscie karty do domu.
    I czekam do dzis. Dzwonilem, monitowalem kilka razy, mowili ze
    dojdzie, ze pewnie juz wyslana, ze wszystko u nich ok.
    Dostalem nawet tydzien temu juz wydruk na kwote 0 zl z tej KK!!! :-/

    Wszystko dziala, tylko karty nie ma!
    Co robic??

    Chyba zaniose jakies pismo reklamacyjne do oddzialu i niech sie juz
    dalej martwia, bo ze strony oddzialu tez zadnego odzwewu w spr. mojej
    karty, mimo ze u nich (oprocz infolinii) tez monitowalem! :-(

    pozdr.
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-09-19 08:51:25
    Temat: Re: BPH - ile mozna czekac na KK???
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Dostalem nawet tydzien temu juz wydruk na kwote 0 zl z tej KK!!! :-/

    nalezy sie cieszyc, ze na kwote 0zl...

    a tak powaznie z doswiadczenia wiem, ze rozmowy telefoniczne to jedno, a nic
    tak bardzo nie mobilizuje do dzialania jak pismo z datatami, potwierdzeniami
    przyjecia itd.
    wtedy sprawy nabieraja nalezytego tempa i kierunku

    powodzenia
    --
    dropzone

  • 3. Data: 2004-09-19 10:41:36
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    > Wszystko dziala, tylko karty nie ma!
    > Co robic??

    Mam dokladnie to samo :(
    Znowu zarzad przedobrzyl z akcja marketingowa....
    I doly sie nie wyrabiaja :(

    Fajas

  • 4. Data: 2004-09-19 11:12:25
    Od: "nod" <n...@o...pl>

> [...]
    > dojdzie, ze pewnie juz wyslana, ze wszystko u nich ok.
    > Dostalem nawet tydzien temu juz wydruk na kwote 0 zl z tej KK!!! :-/

    ja wniosek złożyłem 18.08. i kartę dostałem 15.09., w oddziale mówili, że ok. 2
    tyg. się czeka a jeżeli wyrabia się ze zdjęciem to ok. 3 tyg., poza tym
    powiedzieli mi szczerze, że mają bardzo dużo tłoczeń kart przez tą promocję i
    mogą być małe poślizgi.
    Karta wysyłana jest z Brukseli :)

    pozdr
    nod

  • 5. Data: 2004-09-19 16:26:28
    Od: "Krzysztof" <k...@c...pl>

    Uzytkownik "sunwoj" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    > Mam dosc BPH!
    > Dnia 12.08.2004r. zlozylem wniosek o wydanie KK. Mialem czekac 2

    Jakas grupa tych kart rozplynela sie na trasie Wieden Bruksela ?? Dlaczego
    tam wie tylko BPH moze blizej do Pernambuco. Ja juz po reklamacji na
    pismie czekam na nastepna na Gwiazdke bedzie jak znalazl
    A propos stad sie bierze grace period 116 dni
    100 dni czekasz i w ciagu 16 splacasz
    Pozdrowienia dla entuzjastów BPH
    K.

  • 6. Data: 2004-09-20 17:52:41
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    sunwoj wrote:

> [...]
    > dalej martwia, bo ze strony oddzialu tez zadnego odzwewu w spr. mojej
    > karty, mimo ze u nich (oprocz infolinii) tez monitowalem! :-(

    bph? w tym banku wszystko trwa bardzo dluuuuuugo i nikt tam nie
    jest za nic odpowiedzialny. pisz pismo z reklamacja (z datami i
    nazwiskami) i wal do szefa oddzialu. to potrafi zdzialac cuda.

    jacek