  • 1. Data: 2004-08-16 12:13:30
    Temat: 9,99% na KK! (promocyjnie, ale...)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    No to zaczyna sie "wojna" na procenty :) (jak w telefonii komorkowej na
    stawki za minute hehehe)

    Nowa promocja dla klientów detalicznych. Najniżej oprocentowana karta
    kredytowa na rynku! 9,99%......czy jesteś pewien, że masz najlepszą kartę
    kredytową?

    Raiffeisen Bank Polska S.A. zaproponował klientom detalicznym promocję pod
    hasłem "Wyciągnij wnioski - wymień kartę".
    Do 28 lutego 2005 r. kredyt na karcie kredytowej Visa Nowa będzie
    oprocentowany według stawki 9,99% (standardowe oprocentowanie wynosi 19%).
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6227

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-16 19:52:16
    Temat: Re: 9,99% na KK! (promocyjnie, ale...)
    Od: "krzycho" <k...@p...onet.pl>

    > Do 28 lutego 2005 r. kredyt na karcie kredytowej Visa Nowa będzie
    > oprocentowany według stawki 9,99% (standardowe oprocentowanie wynosi 19%).
> [...]

    Witam,
    dzisiaj właśnie mój znajomy, który pracuje dla tego banku jako agent już
    proponowal mi zamianę karty na Wisę Nową - a był bardzo napalony by zamknąć
    szybko sprawę
    ale ponieważ za bardzo się nie znam na bankowości, a karte kredytową z innego
    banku też załatwiałem przez tego znajomego - wtedy pracował dla tego
    poprzedniego banku to teraz się zastanawiam czy ta oferta (czyli niskie
    oprocentowanie) jest aż tak dobra by zmieniać kartę - jak mi załatwiał tą
    pierwszą kartę to też była wtedy najlepszą oferta na rynku ;))

    Czy są jeszcze jakieś korzyści z takiej zamiany oprócz niskich "procentów"
    przez kilkanaście miesięcy na karcie ???

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2004-08-17 00:17:08
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    krzycho <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy są jeszcze jakieś korzyści z takiej zamiany oprócz niskich "procentów"
    > przez kilkanaście miesięcy na karcie ???

    Zależy czego potrzebujesz. Jeśli, tak jak większość populacji spłacasz całość
    zadłużenia w terminie, to korzyść z tego masz żadną. Chociaż faktem jest że
    przy tym poziomie oprocentowania, można już się spokojnie podleczyć tym
    kredytem "z promocji".
    Plus tej karty, to niewątpliwie cena, ale kosztem krótszego grace period. Cos
    mi się też kołacze po głowie (jeśli się coś pomerdałem, to pewnie jakaś dobra
    dusza sprostuje), że sama karta nie miała podglądu przez net.
    Pytanie też czy możesz bez dodatkowych kar umownych zrezygnować z poprzedniej
    karty?

    Miłego dnia
    Tomek

  • 4. Data: 2004-08-17 04:38:15
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 00:17:08 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Tomasz Opalski <o...@g...pl>
    napisała:

> [...]
    > przy tym poziomie oprocentowania, można już się spokojnie podleczyć tym

    Oj uważaj. :-) Podobno statystyki mówią, że 70% nie płaci KK w GP. :-)
    Lepiej bybyło napisać "większość populacji pbb"

> [...]
    > mi się też kołacze po głowie (jeśli się coś pomerdałem, to pewnie jakaś dobra
    > dusza sprostuje), że sama karta nie miała podglądu przez net.

    Nie wiem jak _ta_, juz w tej chwili KK Rajffeisena mają podgląd przez
    net. (Co prawda ... dziwny)
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well

  • 5. Data: 2004-08-17 08:32:18
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Cos mi się też kołacze po głowie (jeśli się coś pomerdałem, to pewnie jakaś
    > dobra dusza sprostuje), że sama karta nie miała podglądu przez net.

    Visa Nowa ma podgląd przez net. :-)
    (moja żona ma taką, więc sprawdzałem osobiście).

    m23m

  • 6. Data: 2004-08-17 09:23:00
    Od: j...@p...onet.pl

    > Pytanie też czy możesz bez dodatkowych kar umownych zrezygnować z poprzedniej
    > karty?

    A ktory bank naklada kary umowne za zrezygnowanie z karty? IMHO raczej wszedzie
    obowiazuje okres ok 30-45 dni wypowiedzenia.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-08-17 09:30:30
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    j...@p...onet.pl napisał(a):

    > A ktory bank naklada kary umowne za zrezygnowanie z karty? IMHO raczej
    wszedzie

    > obowiazuje okres ok 30-45 dni wypowiedzenia.

    Jesli kartę otrzymasz w jakiejś promocji za free, to rezygnacja przed upływem
    terminu ważności może byc obarczona ekstra opłatą. Tak np. było z KK Lukasa.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-08-17 14:20:07
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    napisał w wiadomości news:cfq8el$ron$1@news.onet.pl...
    > No to zaczyna sie "wojna" na procenty :) (jak w telefonii komorkowej na
    > stawki za minute hehehe)

    Kolejnym jest InvestBank ;-)

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1083

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-08-18 06:14:33
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi":

    > Kolejnym jest InvestBank ;-)
    >
    > http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=1083

    tak, fajnie, tylko czy jeśli klientowi się karta nie spodoba, oraz
    współpraca z investem, i będzie rezygnował po tym pierwszym darmowym roku
    (właściwiej: przed jego końcem = zachowa okres wypowiedzenia), to czy nie
    potraktują czasem takiego klienta jak w lukasie, czyli obciążając za rok
    promocyjny?

    zbyszko janke

  • 10. Data: 2004-08-20 17:42:18
    Od: a...@p...onet.pl

    > No to zaczyna sie "wojna" na procenty :) (jak w telefonii komorkowej na
    > stawki za minute hehehe)
    > A ja zamierzam z niej skorzystać, przy moim zadłużeniu w city pod koniec
    promocji bede 800zl do przodu, a potem też 19% zamiast prawie 40!!!!!!!!!!!!!

    Niech sie bija!!!!