  • 1. Data: 2004-08-16 11:50:34
    Temat: SWIFT - Sparkasse (*.de) -> Inteligo - jak dlugo ?
    Od: Joahim <j...@a...op.pl>

    Drodzy grupowicze !

    Moze ktoś z was będzie wiedział - ile będzie trwał przelew SWIFT z
    niemieckiej Sparkasse (monachijskiej bodajże) do polski na Inteligo ?

    pozdrawiam

    Joahim

  • 2. Data: 2004-08-16 19:19:52
    Temat: Re: SWIFT - Sparkasse (*.de) -> Inteligo - jak dlugo ?
    Od: "pracki" <p...@p...onet.pl>

    > Moze ktoś z was będzie wiedział - ile będzie trwał przelew SWIFT z
    > niemieckiej Sparkasse (monachijskiej bodajże) do polski na Inteligo ?

    Witam,
    mam jedynie doswiadczenia z przelewami SWIFT (tzw. przelew standardowy w
    ramach UE, maks. kwota przelewu 12.500,00 EUR) z jednego z Volksbanków do
    Inteligo. Taki przelew przechodzi z dnia na dzień. Inteligo pobiera przy tym
    opłatę 11,99 PLN, potrącając ją z kwoty przeksięgowanej na PLN, przy czym nie
    stosuje tabeli kursów PKO BP. Posiłkuje się jakąś swoją tabelą, której do tej
    pory nigdzie nie znalazłem. Kursy kupna dewiz są w niej mniej korzystne niż te
    z tabeli PKO BP.
    Piotr