    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 9,99% na KK! (promocyjnie, ale...)
    Date: Tue, 17 Aug 2004 00:17:08 +0000 (UTC)

    krzycho <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy są jeszcze jakieś korzyści z takiej zamiany oprócz niskich "procentów"
    > przez kilkanaście miesięcy na karcie ???

    Zależy czego potrzebujesz. Jeśli, tak jak większość populacji spłacasz całość
    zadłużenia w terminie, to korzyść z tego masz żadną. Chociaż faktem jest że
    przy tym poziomie oprocentowania, można już się spokojnie podleczyć tym
    kredytem "z promocji".
    Plus tej karty, to niewątpliwie cena, ale kosztem krótszego grace period. Cos
    mi się też kołacze po głowie (jeśli się coś pomerdałem, to pewnie jakaś dobra
    dusza sprostuje), że sama karta nie miała podglądu przez net.
    Pytanie też czy możesz bez dodatkowych kar umownych zrezygnować z poprzedniej
    karty?

    Miłego dnia
    Tomek